ToGeR Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Cześć, mam problem z swoim robalem, Niestety komputer pokazuje doładowanie 0.5bara i ani drgnie.. Auto w peaku ma nawet 1.4bara, póżniej spada do 0.9*według komputera od gazu*. Dlatego pytanie, co może powodować przekłamanie doładowania? - MAP SENSOR <- podmieniony z innego robala, niestety odczyt nadal 0.5b Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Ale to tylko Ci komputer LPG pokazuje? I według tego oceniasz czy masz doładowanie czy nie? Czy po prostu mocy nie masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 30, 2020 Author Share Posted August 30, 2020 Godzinę temu, ewemarkam napisał: Ale to tylko Ci komputer LPG pokazuje? I według tego oceniasz czy masz doładowanie czy nie? Czy po prostu mocy nie masz? Moc jest, ładuje normalnie, komputer gaznowy poakzuje boost, zegar boostu też założyłem na testy pokazuje 0.9, ale jak podpinam pod obd to wyświetla tylko 0.5b Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 A czym to czytasz z OBD? Pamiętam że torque w Toyocie mi głupoty pokazywał. Może jednostkę masz źle wybraną w ustawieniach. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 30, 2020 Author Share Posted August 30, 2020 28 minut temu, ewemarkam napisał: A czym to czytasz z OBD? Pamiętam że torque w Toyocie mi głupoty pokazywał. Może jednostkę masz źle wybraną w ustawieniach. było czytane w sumie 3 kompami i teraz torque, niestety wszędzie taki sam wynik :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 To teraz zostaje Ci sprawdzić bost sensor. Jest chyba na prawym kielichu z przodu. 3 przewody, zasilanie i sygnał. Sygnał powinien się ładnie zmieniać od 0 do 5v ( tylko nie wiem jakie napięcie odpowiada danemu ciśnieniu). Ale jeśli podstawisz miernik obok wskaźnika doładowania to zobaczysz jak się to zmienia napięcie. Czyli jeśli wartość napięcia będzie się zmieniać ciągle gdy doładowanie będzie większe niż 0.5b. To jest ok. Natomiast jak Ci się zatrzymie na jakiejś wartości, a ciśnienie będzie rosło to masz do sprawdzenia najpierw wężyki, czy nie jest przytkany, a później podmienić bost sensor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 2 godziny temu, ewemarkam napisał: To teraz zostaje Ci sprawdzić bost sensor. Jest chyba na prawym kielichu z przodu. 3 przewody, zasilanie i sygnał. Sygnał powinien się ładnie zmieniać od 0 do 5v ( tylko nie wiem jakie napięcie odpowiada danemu ciśnieniu). Ale jeśli podstawisz miernik obok wskaźnika doładowania to zobaczysz jak się to zmienia napięcie. Czyli jeśli wartość napięcia będzie się zmieniać ciągle gdy doładowanie będzie większe niż 0.5b. To jest ok. Natomiast jak Ci się zatrzymie na jakiejś wartości, a ciśnienie będzie rosło to masz do sprawdzenia najpierw wężyki, czy nie jest przytkany, a później podmienić bost sensor. Jak na złość miernik mi padł ostatnio. no nic przedmucham wężyki może się uda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbapapa11 Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 6 minut temu, ToGeR napisał: Jak na złość miernik mi padł ostatnio. no nic przedmucham wężyki może się uda. Moim zdaniem to po prostu te kompy nie są do końca kompatybilne. Na wolnych obrotach też masz cały czas 0.5b? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 12 minut temu, barbapapa11 napisał: Moim zdaniem to po prostu te kompy nie są do końca kompatybilne. Na wolnych obrotach też masz cały czas 0.5b? Nie nie ma 0.5b na wolnych, no jeśli w innym aucie komp pokazuje prawidłowo a u mnie nie to raczej jednak coś jest nie tak :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 4 godziny temu, ewemarkam napisał: To teraz zostaje Ci sprawdzić bost sensor. Jest chyba na prawym kielichu z przodu. 3 przewody, zasilanie i sygnał. Sygnał powinien się ładnie zmieniać od 0 do 5v ( tylko nie wiem jakie napięcie odpowiada danemu ciśnieniu). Ale jeśli podstawisz miernik obok wskaźnika doładowania to zobaczysz jak się to zmienia napięcie. Czyli jeśli wartość napięcia będzie się zmieniać ciągle gdy doładowanie będzie większe niż 0.5b. To jest ok. Natomiast jak Ci się zatrzymie na jakiejś wartości, a ciśnienie będzie rosło to masz do sprawdzenia najpierw wężyki, czy nie jest przytkany, a później podmienić bost sensor. wężyki są okej, zamawiam ten zawór i może to bedzie to Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Zmierz najpierw napięcie, bo może coś jest w wiązką. Po co wydawać kase jak nie masz 100% pewności że to to jest problemem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: Zmierz najpierw napięcie, bo może coś jest w wiązką. Po co wydawać kase jak nie masz 100% pewności że to to jest problemem. Czekam aby zmierzyć, ale raczej wiązka ok bo odpielem i od razu błąd wyskoczył.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted October 3, 2020 Author Share Posted October 3, 2020 Rozwiązane.. padło ecu ⚰️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Rozwiązane.. padło ecu Naprawiasz czy wymieniasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToGeR Posted October 8, 2020 Author Share Posted October 8, 2020 W dniu 4.10.2020 o 07:47, ewemarkam napisał: W dniu 4.10.2020 o 00:00, ToGeR napisał: Rozwiązane.. padło ecu Naprawiasz czy wymieniasz? dorwałem identyczne ecu, zostało sklonowane immo i autko smiga jak złe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now