polter_83 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Hej, mam pytanie Pacjent Legacy IV, choć to pewnie dotyczy wszystkich skrzyń 5 biegowych. Lewarek zmiany biegów jest zakończony kulką. Gdzieś w połowie ma tuleję która łączy się z krzyżakiem. Czy ktoś z was wymieniał tę tuleję? W dwóch miejscach powiedziano mi że to chodzi jako (cały lewarek z tuleją) komplet za 400 i więcej. Nie można dorobić jakiegoś poli. Zdjąć wymiar i... Może ktoś już przerabiał temat? Pozdrawiam Polter Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Można dorobić kwestia dostępu do tokarki lub tokarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Najprościej będzie kupić wybierak i używany wybierak doprowadzić do ładu, wybierak będzie za pewne bez krzyżaka... kupienie nowego krzyżaka niestety może nie rozwiązać problemu u mnie wyrobione jest łączenie wodzika skrzyni z krzyżakiem. w Legacy nie mam problemu z luzem na lewarku jest on minimalny pomimo braku sprężyny. w OBK III luz na lewarku jest bardzo duży, składa się na to luz na krzyżaku wyrobione tulejki nylonowe na wybieraku plus wyżej opisany problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się