janu23 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Czy ta "telepawka" lewarka jest w normie czy za duża? Wg mnie byla sporo mniejsza, silniczek chodzil tak ze praktycznie 5 zł na kancie dałoby radę ustawić. Mam wrażenie że po montażu lpg (zakład renomowany) wlasnie mniej równo chodzi. Czyżby lewe powietrze? Uszczelki kolektora zamontowali Reinza ( po demontażu kolektora ssacego w celu wywiercenia otworów na wtryski) VID_20200228_124035.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 A po przełączeniu na PB też tak pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 W dniu 22.10.2019 o 20:24, badyl napisał: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 58 minut temu, ewemarkam napisał: A po przełączeniu na PB też tak pracuje? Na benzynie i Lpg tak samo pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Przed montażem było ok? Stało się to zaraz po montażu czy po jakimś czasie? Trzeba by podglądnąć wartość podciśnienia w kolektorze. Ewentualnie korekty na wolnych obrotach. Czy będą oscylować w granicach +-5% czy będzie więcej. Jak miałem nieszczelność to na wolnych korekty skakały do 20%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 29 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Zwykłym kablem z vaga i np RomRaider dam rade sczytac te parametry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Taki ruch drążka jest wynikiem nierównej pracy silnika , a ta może być wywołana mnóstwem czynników. Od świec, wtryski przez cewki itp.. trzeba przejrzeć wszystko Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Świece nowe Irydowe NGK, cewki hmm, zadnych błędów nie wywala ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 7 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Dzisiaj wymienilem uszczelki kolektora ssacego na oryginalne Subaru ale zero poprawy. Czy zle ustawiony rozrzad np o 1 zabek na pasku powodowalby takie objawy? Check sie nie swieci ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 22 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Sprawdzilem cisnienie w kolektorze dolotowym (przez Torque lite) i na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach waha się między 7,8 -8,1 psi lub wczesniej 8,0-8,3 psi. To chyba nie jest normalne? Dalej szukac przyczyny w nieszczelnosci dolotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Zmień sobie jednostki w torque na metryczne to po pierwsze. Wtedy będziesz miał w mbar ciśnienie.Podciśnienie ciut za wysokie. Zobacz jeszcze na korekty STFT (krótkoterminowe). Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 23 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Wrzucam jakies logi jakie zrobilem, ale nie wiem czy to dobrze robie. W każdym razie na wolnych na nenzynie STFT wygląda tak jak na screenie, ale jednak waha sie nieznacznie. Na lpg ok -10. Czasem po gwaltownym dodaniu gazu (i odpuszczeniu) obroty spadaly tak ze niemal gasł (pb i lpg tak samo) torqueTrackLog.csv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Wojtkiewicz Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Miałem podobnie, ale dopiero po włączeniu świateł np, pierwszy raz widziałem żeby takie coś mogło dziać od alternatora, ale tak jak koledzy wyżej piszą, przyczyn może być wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się