Jump to content
janu23

Wolne obroty Impreza GH 1.5

Recommended Posts

Czy ta "telepawka" lewarka jest w normie czy za duża? Wg mnie byla sporo mniejsza, silniczek chodzil tak ze praktycznie 5 zł na kancie dałoby radę ustawić. Mam wrażenie że po montażu lpg (zakład renomowany) wlasnie mniej równo chodzi. Czyżby lewe powietrze? Uszczelki kolektora zamontowali Reinza ( po demontażu kolektora ssacego w celu wywiercenia otworów na wtryski)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A po przełączeniu na PB też tak pracuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.10.2019 o 20:24, badyl napisał:


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, ewemarkam napisał:

A po przełączeniu na PB też tak pracuje?

Na benzynie i Lpg tak samo pracuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed montażem było ok? Stało się to zaraz po montażu czy po jakimś czasie?

 

Trzeba by podglądnąć wartość podciśnienia w kolektorze.

 

Ewentualnie korekty na wolnych obrotach. Czy będą oscylować w granicach +-5% czy będzie więcej. Jak miałem nieszczelność to na wolnych korekty skakały do 20%.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwykłym kablem z vaga i np RomRaider dam rade sczytac te parametry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki ruch drążka jest wynikiem nierównej pracy silnika , a ta może być wywołana mnóstwem czynników. Od świec, wtryski przez cewki itp.. trzeba przejrzeć wszystko :)


Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świece nowe Irydowe NGK, cewki hmm, zadnych błędów nie wywala ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj wymienilem uszczelki kolektora ssacego na oryginalne Subaru ale zero poprawy.

 

Czy zle ustawiony rozrzad np o 1 zabek na pasku powodowalby takie objawy? Check sie nie swieci ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzilem cisnienie w kolektorze dolotowym (przez Torque lite) i na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach waha się między 7,8 -8,1 psi lub wczesniej 8,0-8,3 psi. To chyba nie jest normalne? Dalej szukac przyczyny w nieszczelnosci dolotu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmień sobie jednostki w torque na metryczne to po pierwsze. Wtedy będziesz miał w mbar ciśnienie.
Podciśnienie ciut za wysokie. Zobacz jeszcze na korekty STFT (krótkoterminowe). Na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucam jakies logi jakie zrobilem, ale nie wiem czy to dobrze robie. 

W każdym razie na wolnych na nenzynie STFT wygląda tak jak na screenie, ale jednak waha sie nieznacznie.

Na lpg ok -10.

Czasem po gwaltownym dodaniu gazu (i odpuszczeniu) obroty spadaly tak ze niemal gasł (pb i lpg tak samo) 

 

Screenshot_2020-03-23-20-00-37-018_org.prowl.torquefree.jpg

torqueTrackLog.csv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobnie, ale dopiero po włączeniu świateł np, pierwszy raz widziałem żeby takie coś mogło dziać od alternatora, ale tak jak koledzy wyżej piszą, przyczyn może być wiele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...