sebachon Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 (edytowane) Kochani Forumowicze, kilka dni temu w moim WRXie hawku 2.5T wyskoczył mi CHECK ENGINE z błędem 2432 - czyli awaria systemu powietrza wtórnego. Zacząłem od przepływki. Jednak po jej wymianie na nową błąd nie daje się skasować. (były próby z kilkoma innymi przepływkami). Pompa powietrza wtórnego też została sprawdzona i jest sprawna. Aczkolwiek gdy błąd został wykasowany kompem, pompa się uruchamia ale po chwili wyłącza się i znowu zapala się CHECK. Czy to możliwe, że w takim przypadku pompa jest do wymiany? Padło też podejrzenie na wiązki i te wkrótce będą sprawdzane. Ale mam jednocześnie pytanie, czy ktoś z Was może spotkał się z tym problemem i może podpowiedzieć co zrobić. Byłbym wdzięczny za Wasze podpowiedzi. Pozdrawiam. Edytowane 19 Października 2019 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Wydaje mi sią, że powietrze wtórne ma mały związek z przepływką. Jeżeli pompa działa, to skoncentrowałbym się na brudnych zaworach EGR/powietrza wtórnego. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Dzięki za sugestię. We wtorek będzie sprawdzany cały układ wtórnego powietrza. Myślisz, że gdyby winne były EGRy, to ich czyszczenie może wystarczyć, czy raczej konieczna wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Bardzo prawdopodobne, że zawory od powietrza wtórnego. Niestety dużo osób wywala ten układ, co świadczy o małej skuteczności prób reanimacji. Cena zaworów w ASO podobno zaporowa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 28 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Cena tych zaworów to około 800 PLN za sztukę. Jeszcze znośnie. Zobaczymy jutro w czym problem. Dzięki jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Problem rozwiązany. Zaczęliśmy od wymiany pierwszego EGR (tego z większą wtyczką) i trafiony! Lampa zgasła. Dziękuję wszystkim za pomoc. Część kupiona od CARFITa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Gratki ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się