Sebastian Górecki Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam...posiadam Subaru Legacy 2.0D....od pewnego czasu auto sie dusi i traci moc a po chwili mulenia znowu dobrze chodzi....na biegu jałowym nie równo chodzi.....zrobiłem diagnostykę u kolegi i wyszedł błąd z pompą paliwa......to może być ta pompa w zbiorniku czy juz pompa wtrysku(kolega wskazał na nia) pomóżcie. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez Sebastian Górecki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Jeździłeś ostatnio na rezerwie ? Ja tak miałem w innym aucie że po jeździe na rezerwie mulil jak by turbo siadało a po jakimś czasie było okej syfu zaciągnęło i w filtrze siedziało sporo . Co do samej pompy trzeba by sprawdzić ciśnienie jakie daje napewno gdzieś są jakieś dane ale no nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 (edytowane) Witam To bardzo niebezpieczny objaw!!! Sprawdź filtr paliwa, a najlepiej od razu go wymień!!! Jeżeli układ jest dobrze odpowietrzony i dalej tak się dzieje to koniecznie sprawdź wtryskiwacze. To były pierwsze objawy przed uszkodzeniem silnika, w konsekwencji pęknięcia bloku, obracająca się panewka od strony sprzęgła - generalnie - silnik już złom. Szukałem przyczyny i okazało się że wtryski były "złomy" - mechanik powiedział że to najprawdopodobinej było przyczyną uszkodzenia silnika (nie równa praca wału korbowego-naprężenia/ugięcia-przez to popękał blok, panewka nie dostała smarowania bo rozszczelniły się kanały olejowe - więc ją obróciło). Co prawda sam wał jest prosty, ale popękany blok to złom i praktycznie nie do zdobycia za rozsądną cenę a nowy to 15tyś zł. Napisz czy udało Ci się uporać z tym problemem. Pozdrawiam Edytowane 23 Maja 2019 przez Mirek 67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian Górecki Opublikowano 6 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Pojechalem do drugiego mechanika( zaufanego od kolegi) podlaczyl komp i wyszedl blad przeplywomierza. Wymienilem go i silnik chodzi rowno tytlko ze po ok. 5 min jazdy ma brak mocy ( pali sie kontrolka check engine i controli trakcji) czy to moze byc zapchany dpf czy brudny egr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ESP Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Jak EGR to wyjdzie po podłączeniu komputera. DPF ma swoją kontrolkę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się