Skocz do zawartości

restryktor w wężyku sterowania turbiną - jak to działa


klev

Rekomendowane odpowiedzi

No i jestem po strojonku. Doładowanie mam "solidnego 1 bara" a samochód zasuwa smerfastycznie. Dwa pierwsze biegi praktycznie od razu się kończą :)

Próbowałem się wczoraj z kolega który ma audi a6 c5 2.7 biturbo i 250KM i o dziwo nie był w stanie mnie złapać od 0 do 200 :yahoo: do tego jak dojechałem na czerwone pole to walnęła marchewa aż się przestraszył hehehe (mam blow offa, myślę ze to przez niego)

Jedyny minus to oscylacje doładowania (falowanie) na 4 i 5 biegu na "pół gazie". Ale to wszystko do dopracowania. Restryktor jest wstawiony 1,2mm, na 1,0 strasznie falowało i nie szlo tego opanować mapą.

Ogólnie IAM zawsze 16. Korekty MAF we wszystkich zakresach w granicach 0-5 i brak stukowych.

JEST MEGA !

Edytowane przez klev
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klev mam to samo z falowaniem na 4,5 biegu w trasie i trochę to irytuje, ale jak się depnie to idzie jak trzeba. Nie wiem jakiej średnicy restryktor wpięty ale 1.1 bara u Jako na komputerze wyszło. Chwilami dochodzi do 1.3 więc zastanawiam się czy nie przegięli, ale zbiera się sympatycznie :yahoo:Poprawiałeś już tą mapę Klev?

Edytowane przez KRYSZTAŁ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...