klev Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 (edytowane) No i jestem po strojonku. Doładowanie mam "solidnego 1 bara" a samochód zasuwa smerfastycznie. Dwa pierwsze biegi praktycznie od razu się kończą Próbowałem się wczoraj z kolega który ma audi a6 c5 2.7 biturbo i 250KM i o dziwo nie był w stanie mnie złapać od 0 do 200 do tego jak dojechałem na czerwone pole to walnęła marchewa aż się przestraszył hehehe (mam blow offa, myślę ze to przez niego) Jedyny minus to oscylacje doładowania (falowanie) na 4 i 5 biegu na "pół gazie". Ale to wszystko do dopracowania. Restryktor jest wstawiony 1,2mm, na 1,0 strasznie falowało i nie szlo tego opanować mapą. Ogólnie IAM zawsze 16. Korekty MAF we wszystkich zakresach w granicach 0-5 i brak stukowych. JEST MEGA ! Edytowane 23 Marca 2019 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) Klev mam to samo z falowaniem na 4,5 biegu w trasie i trochę to irytuje, ale jak się depnie to idzie jak trzeba. Nie wiem jakiej średnicy restryktor wpięty ale 1.1 bara u Jako na komputerze wyszło. Chwilami dochodzi do 1.3 więc zastanawiam się czy nie przegięli, ale zbiera się sympatycznie Poprawiałeś już tą mapę Klev? Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez KRYSZTAŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się