Narrator Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Cześć Na ostatnim przeglądzie poinformowano mnie że należy wymienić gumowe osłony drążków kierowniczych bo są popękane. Dzisiaj zanurkowałem pod auto i rzeczywiście obydwie osłony są pęknięte ale dodatkowo lewa jest dość mocno zapocona. Czy to normalne że pod osłoną jest tak mokro czy to jakiś wyciek z przekładni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 7 minut temu, Narrator napisał: Dzisiaj zanurkowałem pod auto i rzeczywiście obydwie osłony są pęknięte ale dodatkowo lewa jest dość mocno zapocona. Raczej sam sobie odpowiedziałeś. Pod osłoną drążka kierowniczego na jego końcu powinien być smar, tam gdzie drążek jest ruchomy, zawsze fabrycznie przy nowej części. Nie powinno być żadnego innego płynu czy gorzej wody. Jeżeli jest to oleiste, pewnie wyciek, zobacz tylko, chociaż diagności powinni również i pewnie patrzyli, ale napisać nie zaszkodzi, czy nie leje gdzieś z wyższa i nie spływa na przekladnie kierowniczą. Zanim założysz nowe gumy, po ściągnięciu starych, wydmuchaj syf który tam jest, odpal autko i przez dłuższą niż krótszą chwilę poskręcaj, powinieneś mieć pewność. Jak nie ma jeszcze luzów to smar na koniec po stronie przekładni i nowe gumy, zacisnąć mocno, ale nie na pyte, bo za chwilę pękną przy opasce. A zbieżność do laserka jak ktoś tak robi, albo po wymianie standardowa zbieżność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narrator Posted March 2, 2019 Author Share Posted March 2, 2019 Ostatecznie będę wymieniał też drążki bo są luzy. Przy demontażu dokładnie obejrzę. Rozumiem że przy wycieku z przekładni konieczna będzie jej wymiana albo regeneracja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ech Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Jeśli przekładnia nie ma luzów to regeneracja - wymiana uszczelniaczy. Tak bym zrobił, nie wiesz jaką używke kupisz, a nówka to cena, to juz wedle siebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Z lewej strony listwa przekładni musi być w smarze. Na zdjęciu nie widać czy to smar czy olej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now