Narrator Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Cześć Na ostatnim przeglądzie poinformowano mnie że należy wymienić gumowe osłony drążków kierowniczych bo są popękane. Dzisiaj zanurkowałem pod auto i rzeczywiście obydwie osłony są pęknięte ale dodatkowo lewa jest dość mocno zapocona. Czy to normalne że pod osłoną jest tak mokro czy to jakiś wyciek z przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 7 minut temu, Narrator napisał: Dzisiaj zanurkowałem pod auto i rzeczywiście obydwie osłony są pęknięte ale dodatkowo lewa jest dość mocno zapocona. Raczej sam sobie odpowiedziałeś. Pod osłoną drążka kierowniczego na jego końcu powinien być smar, tam gdzie drążek jest ruchomy, zawsze fabrycznie przy nowej części. Nie powinno być żadnego innego płynu czy gorzej wody. Jeżeli jest to oleiste, pewnie wyciek, zobacz tylko, chociaż diagności powinni również i pewnie patrzyli, ale napisać nie zaszkodzi, czy nie leje gdzieś z wyższa i nie spływa na przekladnie kierowniczą. Zanim założysz nowe gumy, po ściągnięciu starych, wydmuchaj syf który tam jest, odpal autko i przez dłuższą niż krótszą chwilę poskręcaj, powinieneś mieć pewność. Jak nie ma jeszcze luzów to smar na koniec po stronie przekładni i nowe gumy, zacisnąć mocno, ale nie na pyte, bo za chwilę pękną przy opasce. A zbieżność do laserka jak ktoś tak robi, albo po wymianie standardowa zbieżność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 2 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Ostatecznie będę wymieniał też drążki bo są luzy. Przy demontażu dokładnie obejrzę. Rozumiem że przy wycieku z przekładni konieczna będzie jej wymiana albo regeneracja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2019 Jeśli przekładnia nie ma luzów to regeneracja - wymiana uszczelniaczy. Tak bym zrobił, nie wiesz jaką używke kupisz, a nówka to cena, to juz wedle siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Z lewej strony listwa przekładni musi być w smarze. Na zdjęciu nie widać czy to smar czy olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się