Subafor Posted December 2, 2018 Share Posted December 2, 2018 (edited) Jak w temacie , nie mogę zdjąć przegubu wewnetrznego . Czy w celu jego wyjęcia jest jakaś blokada? Czy to tak zwany pin trzeba wybić? Dziś na dworze już ciemno i zimno lecz w necie taki pin widziałem. Chyba pod autem go nie zauważyłem. Edited December 2, 2018 by Subafor Bledy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcd84 Posted December 3, 2018 Share Posted December 3, 2018 W obudowie przegubu masz zabezpieczenie, które idzie na wylot. Musisz je wybić. W środku natomiast jest pierścień Segera, który trzyma wewnętrzną część na półosi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodec Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Zmienial ktos lozyska na krzyzaku, lub caly krzyzak w przegubie wewnetrznym ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dcd84 Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 W czym problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodec Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Nie mozna nigdzie znalezc krzyzaka dedykowanego do Subaru, ale wedlug pomiarow powinien pasowac od Forda, KIA, czy Hondy. Moze to ktos potwierdzic ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcos Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 Po co zmieniac krzyzak? Z reguły to obudowa sie zużywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodec Posted December 5, 2018 Share Posted December 5, 2018 (edited) To nie zuzycie, tylko kolizja wymusila wymiane. Wypadlo 1 z lozysk. Wymiar: 20x40 Temat nieaktualny. Zakupilem nowy krzyzak. Edited December 6, 2018 by bodec Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now