yarro Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 (edytowane) Witajcie, czy ktoś z Was robił już regenerację konwertera. Czy jest wykonalne, słyszałem, że niektórzy producenci robią je tak by nie można było ich regenerować. Wyszukałem w necie nr części 31100AB143 https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-converter-assembly-torque~31100ab142.html?Make=Subaru&Model=Outback&Year=2013&Submodel=&Filter=(2=36D;4=5AT;5=36RL)&Location=torque-converter-converter-case,,31100 Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? Edytowane 9 Października 2018 przez yarro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Przy 5EAT jest zwykły konwerter, ja regenerowałem w KRK, zrobione 45kkm od tego momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 jakie były objawy zużycia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 jest kilka firm w Polsce gdzie robią, kolega robił w W-wie i dostał na to 1 rok gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Jakby co to mam sprawne do oddania bo zagraca https://allegro.pl/konwerter-skrzyni-automatycznej-subaru-5eat-i7592729579.html cena do dogadania oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 z jakimi numerami to koło? 3,0 ma inne niż 3,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 1 godzinę temu, yarro napisał: jakie były objawy zużycia? przy zapinaniu lock upu było drżenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarro Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 U mnie przy prędkości od 80 na 5 biegu przez kilka sekund czuć wibracje o dużej częstotliwości. Na 4 biegu jest to już słabo wyczuwalne. Czasem przy mniejszej prędkości ok 40 km/h drgania są silniejsze i rzadsze. Kilka razy jak zwolnilem przed progiem i po jego przejechaniu dodałem gazu było jedno mocne uderzenie. Zrobiłem już konwerter dwa razy (drugi na reklamacji i po przejechaniu za każdym razem ok 1500 km) pojawia się ten sam problem. Czy możliwe że jest tu inna przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się