yarro Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Witajcie, czy ktoś z Was robił już regenerację konwertera. Czy jest wykonalne, słyszałem, że niektórzy producenci robią je tak by nie można było ich regenerować. Wyszukałem w necie nr części 31100AB143 https://www.subarupartsdeal.com/parts/subaru-converter-assembly-torque~31100ab142.html?Make=Subaru&Model=Outback&Year=2013&Submodel=&Filter=(2=36D;4=5AT;5=36RL)&Location=torque-converter-converter-case,,31100 Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Przy 5EAT jest zwykły konwerter, ja regenerowałem w KRK, zrobione 45kkm od tego momentu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 jakie były objawy zużycia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaceknie Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 jest kilka firm w Polsce gdzie robią, kolega robił w W-wie i dostał na to 1 rok gwarancji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartosz-B Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 Jakby co to mam sprawne do oddania bo zagraca https://allegro.pl/konwerter-skrzyni-automatycznej-subaru-5eat-i7592729579.html cena do dogadania oczywiście Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 z jakimi numerami to koło? 3,0 ma inne niż 3,6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 9, 2018 Share Posted October 9, 2018 1 godzinę temu, yarro napisał: jakie były objawy zużycia? przy zapinaniu lock upu było drżenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yarro Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 U mnie przy prędkości od 80 na 5 biegu przez kilka sekund czuć wibracje o dużej częstotliwości. Na 4 biegu jest to już słabo wyczuwalne. Czasem przy mniejszej prędkości ok 40 km/h drgania są silniejsze i rzadsze. Kilka razy jak zwolnilem przed progiem i po jego przejechaniu dodałem gazu było jedno mocne uderzenie. Zrobiłem już konwerter dwa razy (drugi na reklamacji i po przejechaniu za każdym razem ok 1500 km) pojawia się ten sam problem. Czy możliwe że jest tu inna przyczyna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.