bron822 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Mozę znajdzie się ktoś co już to przechodził jeśli tak proszę o pomoc w formie wskazówek. Rok temu zakupiłem legacy i borykam się do dziś z uciążliwymi usterkami, spadającymi obrotami po wciśnięciu sprzęgła (potrafi nawet zgasnąć), kilka razy w miesięcy szarpaniem/utrata mocy przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000rpm lekko falującymi obrotami na biegu jałowym. Samochód miał robione uszczelki pod głowicami, regeneracje głowic niby z regulacja luzów, wiele innych rzeczy przed zakupem posiadam faktury na aucie widać mnie więcej ze to było robione, ja osobiście zacząłem od umycia przepustnicy następnie wymieniłem ja na inna używana bez różnicy nowe świece filtry itp,wymieniałem po kolei przepływke, boost sensor nowa lambda (pierwsza)nowy czujnik biegu neutralnego, po podpięciu komputera bez miss fajerów, korekty ok, jedyne co niepokoi to na biegu jałowym skaczące przesuniecie zapłonu z 14 do 19 prawdopodobnie afr przez to też szaleje z 13 do 15. Na benzynie objawy są zdecydowanie łagodniejsze co jest oczywiste i oddala podejrzenie od świeżo zamontowanego gazu. Jeżeli ktoś już przechodził to u siebie albo może mi podrzucić cenne wskazówki naprawdę będę wdzięczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 15 godzin temu, bron822 napisał: Mozę znajdzie się ktoś co już to przechodził jeśli tak proszę o pomoc w formie wskazówek. Rok temu zakupiłem legacy i borykam się do dziś z uciążliwymi usterkami, spadającymi obrotami po wciśnięciu sprzęgła (potrafi nawet zgasnąć), kilka razy w miesięcy szarpaniem/utrata mocy przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000rpm lekko falującymi obrotami na biegu jałowym. Samochód miał robione uszczelki pod głowicami, regeneracje głowic niby z regulacja luzów, wiele innych rzeczy przed zakupem posiadam faktury na aucie widać mnie więcej ze to było robione, ja osobiście zacząłem od umycia przepustnicy następnie wymieniłem ja na inna używana bez różnicy nowe świece filtry itp,wymieniałem po kolei przepływke, boost sensor nowa lambda (pierwsza)nowy czujnik biegu neutralnego, po podpięciu komputera bez miss fajerów, korekty ok, jedyne co niepokoi to na biegu jałowym skaczące przesuniecie zapłonu z 14 do 19 prawdopodobnie afr przez to też szaleje z 13 do 15. Na benzynie objawy są zdecydowanie łagodniejsze co jest oczywiste i oddala podejrzenie od świeżo zamontowanego gazu. Jeżeli ktoś już przechodził to u siebie albo może mi podrzucić cenne wskazówki naprawdę będę wdzięczny. pozdrawiam Obadaj sobie ten temat: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bron822 Opublikowano 26 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2018 temat do zamknięcia, spadające obroty wtryski gazu, pojawiająca sie dziura 2000-3000rpm ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się