Skocz do zawartości

bron822

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bron822

  • Urodziny 31.08.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Borkowo
  • Auto
    Subaru Legacy IV
  • Zainteresowania

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bron822

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. Oznacza to że gdy jeździ na gazie a wtryski leją to komputer(ecu) koryguje skład mieszanki ja miałem -25% czyli max na minusie jak zaczniesz jeździć na benzynie to komputer dalej będzie zmniejszał dawkę paliwa a zanim skoryguje korektę to troszkę km trzeba zrobić, tak naprawdę głównym problemem sekwencyjnego LPG w pl są słabej jakości wtryski tzn mają zbyt duże opóźnienia lub nie są powtarzalne dlatego ciężko je ustawić a pozatym są mało odporne na zanieczyszczonia LPG a u nas jakość paliw też niestety kuleje, samo czyszczenie regulacja troszeczkę pomaga ale nie eliminuje problemu pozatym jeździć do gaz co 15tys jak jest w karcie gw to poprostu wielu ludzi o tym zapomina albo brakuje im czasu, rozwiązaniem są solidne wtryski nie koniecznie drogie.
  2. temat do zamknięcia, spadające obroty wtryski gazu, pojawiająca sie dziura 2000-3000rpm ecu.
  3. witam, problem tylko na lpg czy na benzynie też?jakie wtryski gazu? ps. co do przepustnicy to częste i nie powinno aż tak wpływać na jazdę, ja miałem to samo okazało się ze półroczne wtryski gazu firmy zavoli się zesrały, komputer korektę długoterminowa miał na maksimum na minus i benzyna też wariowała, jesli uprzesz się na wymianę mam przepustnice używana umyta w idealnym stanie ale i tak to nie pomoże ? specjalisci 9,8 tyle powinno być
  4. Sprawdziłeś szczelność dolotu, stan egr i układu wtórnego powietrza głównie chodzi o zawory.
  5. bron822

    Pytanie przed zakupem

    Nie jest to regułą ale to info od ludzi robiących przede wszystkim tą markę podobno parę razy było to skutkiem małego ciśnienia oleju i całej reszty kwiatków, ssaki pękają prawdopodobnie od drgań.
  6. bron822

    Pytanie przed zakupem

    Witam wszystkich, w 165hp wada fabryczna pękające ssaki oleju, problem z tylnym siadajacym zawieszeniem, wycierajacy się czujnik biegu neutralnego, łożyska w skrzyni żywotność około 200tys, brzęczące termiki :), czeste wycieki z chłodniczki oleju i z wybieraka na skrzyni, no i problem ze sterownikiem, zaznaczam że nie chce nikogo straszyć :p.
  7. Mozę znajdzie się ktoś co już to przechodził jeśli tak proszę o pomoc w formie wskazówek. Rok temu zakupiłem legacy i borykam się do dziś z uciążliwymi usterkami, spadającymi obrotami po wciśnięciu sprzęgła (potrafi nawet zgasnąć), kilka razy w miesięcy szarpaniem/utrata mocy przy przyspieszaniu w zakresie 2000-3000rpm lekko falującymi obrotami na biegu jałowym. Samochód miał robione uszczelki pod głowicami, regeneracje głowic niby z regulacja luzów, wiele innych rzeczy przed zakupem posiadam faktury na aucie widać mnie więcej ze to było robione, ja osobiście zacząłem od umycia przepustnicy następnie wymieniłem ja na inna używana bez różnicy nowe świece filtry itp,wymieniałem po kolei przepływke, boost sensor nowa lambda (pierwsza)nowy czujnik biegu neutralnego, po podpięciu komputera bez miss fajerów, korekty ok, jedyne co niepokoi to na biegu jałowym skaczące przesuniecie zapłonu z 14 do 19 prawdopodobnie afr przez to też szaleje z 13 do 15. Na benzynie objawy są zdecydowanie łagodniejsze co jest oczywiste i oddala podejrzenie od świeżo zamontowanego gazu. Jeżeli ktoś już przechodził to u siebie albo może mi podrzucić cenne wskazówki naprawdę będę wdzięczny. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...