Dragon Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Pare osób powiedziało mi,że po instalacji BOV z powodu zakłócen w komputerze następuje wzbogalenie mieszanki paliwa i znaczny wzrost spalania. Jak to wygląda w praktyce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dragon, temat był poruszany już na forum wielokrotnie. Wzrost zużycia paliwa jest głównie spowodowany chęcia słuchania psssssttt przez kierowcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 nie pytam czy spalanie jest spowodowane chęcią słuchania czy nie, ale czy w praktyce potwierdza sie to i w jakim stopniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dragon, w praktyce to uzytkownikom zużycie paliwa zwiekszają wskaźniki dołądowania, wydechy, nawet lepsze hamulce i opony. Nie ma to jednak związku z funkcjonowaniem systemu zasilania. Prościej tego napisać nie potrafię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 nie pytam czy spalanie jest spowodowane chęcią słuchania czy nie, ale czy w praktyce potwierdza sie to i w jakim stopniu Potwierdza się, tak jak pisał AZ. Jeśli pompujesz to więcej palisz i częściej słyszysz psssytt. Jeśli jedziesz cały czas stałą prędkością 120 km/h to spalisz tyle samo mając i nie mając zaworu. Praktycznie wtedy zawór nie działa bo i po co, no chyba że go poprostu nie masz całkowicie, ale to wtedy nawet 2 km/h nie pojedziesz :wink: no i wiadomo spalanie będzie 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 no chyba że go poprostu nie masz całkowicie, ale to wtedy nawet 2 km/h nie pojedziesz Eeee tam, w N-ce nie działa, w WRC w ogóle go niema, a jedzie. Zapomniałe dodać że pasy szelkowe podnoszą zuzycie paliwa o conajmneij 2l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Eeee tam, w N-ce nie działa, w WRC w ogóle go niema, a jedzie. Ale w serii jak odkręcisz to nie działa :razz: I prosze mi tu z WRC-ami nie wyjeżdżać bo do tego momentu kiedy będę mógł to sprawdzić jeszcze troche czasu upłynie. No powiedzmy że nie troche a wiele :neutral: no chyba że toto lotto będzie łaskawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ale w serii jak odkręcisz to nie działa Trodchę będize tylko prychał przy ujęciu gazu ale powinien jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Co nie działa? Zdejmij z niego sterowanie, nadmuchaj jakieś konkretne ciśnienie, auto zacznie jechać i "ćwierki" z WRC się może nawet pojawią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 radex, tłumik szmerów ssania spowoduje że nie będzie ćwierków tylko takie psssssttt z dolotu jak w N-ce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Trodchę będize tylko prychał przy ujęciu gazu ale powinien jechać. Nie jedzie Sprawdzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Bart, a pozatykałeś wężyki jak trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 radex, tłumik szmerów ssania spowoduje że nie będzie ćwierków tylko takie psssssttt z dolotu jak w N-ce. Zaraz, bo już się zgubiłem, sądziłem, że o BOVie, ewentualnie fabrycznym DV mówimy...poprawcie mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Bart, a pozatykałeś wężyki jak trzeba? A kto tu o jakimś zatykaniu mówi. Ja jedynie pisałem o tym że jak jest bov psssyt lub seria to jedzie jak go nie ma to już nie wiadomo że jak pozatyksz to ciśnienie nie będzie spi... no ten tego uciekać a ja nie będę go gonił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 radex, no tak zgadza się. Jak odłaczysz jakikolwiek zawór upustowy to będize psssttt z dolotu, ćwierki by były jakby nie było seryjnego filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Bart, a pozatykałeś wężyki jak trzeba? A kto tu o jakimś zatykaniu mówi. Ja jedynie pisałem o tym że jak jest bov psssyt lub seria to jedzie jak go nie ma to już nie wiadomo że jak pozatyksz to ciśnienie nie będzie spi... no ten tego uciekać a ja nie będę go gonił GT ze spadniętym wężem z IC jedzie ;P Sprawdzone. Tylko wolne obroty bardzo kiepskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Bart, a pozatykałeś wężyki jak trzeba? A kto tu o jakimś zatykaniu mówi. Ja jedynie pisałem o tym że jak jest bov psssyt lub seria to jedzie jak go nie ma to już nie wiadomo że jak pozatyksz to ciśnienie nie będzie spi... no ten tego uciekać a ja nie będę go gonił GT ze spadniętym wężem z IC jedzie ;P Sprawdzone. Tylko wolne obroty bardzo kiepskie. to odkręć całość i zobaczymy czy jest taki twardy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Wracając do tematu THE SUN wypuścił dedykowanego BOV do GT. Ma ktos takiego założonego ? Warto kupiś czy lepiej dołożyć do czegoś droższego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 A kto tu o jakimś zatykaniu mówi....odkręć całość i zobaczymy czy jest taki twardy Przed odpięcie BOVa zrozumieliśmy zdjęcie sterowania, lub ewentualnie całości, ale w każdym wypadku zaślepienie tego co po tych operacjach straszy. Jednym zdaniem: wkręcasz kolegów Az - Po zdjęciu podciśnienia z seryjnego DV (i zaślepieniu wężyka ) u Trelucha (ex. maździe) nie było psssst z dolotu, ale ćwierki rodem z WRC (według jednej z teorii ciśnienie na łopatkach turbiny), seryjna puszka. Oczywiście cały eksperyment przy konkretnych 1.5-1.6bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Wracając do tematu THE SUN wypuścił dedykowanego BOV do GT. Ma ktos takiego założonego ? Warto kupiś czy lepiej dołożyć do czegoś droższego ? Ktoś ma. Raczej jest zadowolony. Az - Po zdjęciu podciśnienia z seryjnego DV (i zaślepieniu wężyka ) u Trelucha (ex. maździe) nie było psssst z dolotu, ale ćwierki rodem z WRC (według jednej z teorii ciśnienie na łopatkach turbiny), seryjna puszka. Oczywiście cały eksperyment przy konkretnych 1.5-1.6bar Mazda Telucha to nie relatywnie nowe STI z tłumikiem szmerów ssania o pojemności kilku ładnych litrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dragon napisał/a: Wracając do tematu THE SUN wypuścił dedykowanego BOV do GT. Ma ktos takiego założonego ? Warto kupiś czy lepiej dołożyć do czegoś droższego ? Ktoś ma. Raczej jest zadowolony. Był ostatnio wątek na ten temat (precyzyjnie mówiąc: odświeżony stary wątek) - ja pisałem, że mam The SUN, co prawda do STI; dopisały się jeszcze ze dwie osoby. Wszystkie zadowolone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Dragon napisał/a: Wracając do tematu THE SUN wypuścił dedykowanego BOV do GT. Ma ktos takiego założonego ? Warto kupiś czy lepiej dołożyć do czegoś droższego ? Ktoś ma. Raczej jest zadowolony. Był ostatnio wątek na ten temat (precyzyjnie mówiąc: odświeżony stary wątek) - ja pisałem, że mam The SUN, co prawda do STI; dopisały się jeszcze ze dwie osoby. Wszystkie zadowolone. czytałem co kiedyś pisałeś ale teraz wyszedł ten nowy do Gt dlatego pytam . DZIĘKI ZA INFORMACJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 One są wszystkie takie same - różnią się tylko zamocowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mazda Telucha to nie relatywnie nowe STI z tłumikiem szmerów ssania o pojemności kilku ładnych litrów. A już myślałem, że my tu o relatywnie starym GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 radex, relatywnie to Bart ma STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi