MARIO-123 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Mam pytanie względem uszczelek pod głowicę w Legacy 2,5 gx 1999r. Czy te uszczelki są w różnych grubościach czy jest tylko jeden słuszny ( bo coś takiego słyszałem) ??.Czy ktoś mam może pojęcie jak to wygląda . Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 hmmm więc naprawdę nikt nie wie czy jest jeden rodzaj uszczelek pod głowice czy kilka ?? szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 MARIO-123, zapytaj się legacy96, ostatnio się doktoryzował z tych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Dobry pomysł zapytam dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 Są 2 grubości uszczelek do legaca 2,5 do 1999 (dohc) i do legaca 2,5 po1999 (sohc) Ta w starszym Legacu jest grubsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 3 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 HMM ok dzięki czyli że jak ?? :?: jeśli mój jest z września 1999 to jest przed , czy po 1999 bo nie wiem jak to rozumieć :roll: dzięki za pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 MARIO-123, zobacz czy masz dwa wałki na głowicy czy jeden. Jak dwa to masz model starszy (do 1999) jak masz jeden to masz już ten nowszy. Dla ułatwienia: SOHC DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ts_Alpin Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 swoją drogą nie za szybko na uszczelkę????takie katy zapodajesz???chyba że pytasz ot z ciekawości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2007 ts_Alpin, silniki 2.5 litra z tego okresu miewały spore problemy z uszczelkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIO-123 Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 ACH TAM od razu katy! normalne użytkowanie subaraka bez zbytnich szaleństw zresztą to automat !! ale...... można się pobawić ...fakt.Ale poważnie to padła mi niestety jedna z uszczelek i stąd moje pytanie. Pozdrawiam Mario Ach żeby ta kierownica była po naszej stronie to ................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ts_Alpin Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 ts_Alpin, silniki 2.5 litra z tego okresu miewały spore problemy z uszczelkami. ah chyba że tak.Bo między Bogiem a prawdą uszczelka pod głowicą to nie jest jakaś tam se uszczelka. To już przecież poważna sprawa.Rzekł bym bardzo poważna.A roboty z tym...ani nie mówie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 ts_Alpin, no niestety tak się trafiło, 2,5 DOHC nie miały szczęścia do tej uszczelki, w późniejszych rocznikach z silnikiem 2,5 SOHC było lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi