Jaworzak Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Dzień Dobry Cześć i Czołem. Od lutego tego roku mam legacy lV 2.0b sohc 138 km,dzieki wam i forum wiem już sporo,pierwszy mały serwis zrobiony oleje, reg.zaworów, kable, swiece ,płyn i troche części dzięki wam wiedziałem co gdzie i kiedy. Chce wymienić cewke jak w tytule wiec szukam po numeże,nie ma, po marce auta są, wizualnie identyczne cenowo rewelacja lecz numer części nie zgodny, i pytanie do was czy moge założyć cewke od l ,ll lub lll i będzie to fukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 3 godziny temu, Jaworzak napisał: "...pytanie do was czy moge założyć cewke od l ,ll lub lll i będzie to fukać?" Nie będzie. Podaj VIN na PW. Podam Ci zamienniki. Popracuj nad ortografią i interpunkcją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworzak Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Poszło PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 3 godziny temu, Jaworzak napisał: Poszło PW. Z VIN wychodzi, że powinna tam być 22435AA020. Szukaj 22435AA000 lub nowszej 22435AA020. Jesteś pewien, że to cewka jest uszkodzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworzak Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Byłem u gazowników myślałem że dostaje za dużą dawke i z tego powodu szarpie i strzela w wydech,z ich kompa wynikało że jest wypadanie zapłonu i pojawia się na rozgrzanym silniku najpierw sporadycznie puźniej nawet przy ruszaniu ,na gazie. W poniedziałek robiłem trase ponad 500 kilometrów w trakcie wyczułem kilka szarpnięć przy przyspieszaniu i w trakcie jazdy,do tego wyskoczył błąd P0420 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 28 minut temu, Jaworzak napisał: Byłem u gazowników myślałem że dostaje za dużą dawke i z tego powodu szarpie i strzela w wydech,z ich kompa wynikało że jest wypadanie zapłonu i pojawia się na rozgrzanym silniku najpierw sporadycznie puźniej nawet przy ruszaniu ,na gazie. W poniedziałek robiłem trase ponad 500 kilometrów w trakcie wyczułem kilka szarpnięć przy przyspieszaniu i w trakcie jazdy,do tego wyskoczył błąd P0420 Powoli. Kto robił regulację zaworów? Masz stare kable WN? Masz stare świece? Jakie świece założyłeś? Czy problemy zaczęły się po, czy przed czynnościami obsługowo-serwisowymi? Wypadanie zapłonów jest jedynie na zasilaniu LPG? Czy gazownik robił test na NoPb (zakręcił zawór w butli, wyjeździł LPG z przewodów, przełączył na NoPb)? Jeżeli wypadanie zapłonów pojawiało się jedynie na rozgrzanym silniku (czyli po przełączeniu na LPG), to ewidentnie jest coś nie tak z zasilaniem LPG. Test na zakręconym zaworze w butli możesz zrobić samodzielnie. Czy oprócz P0420 wyskoczyły jakieś inne błędy sugerujące wypadanie zapłonów (P0300 P0301 P0302 P0303 P0304) spowodowane cewką, przewodami lub świecami? Zacznij od wyeliminowania P0420 za pomocą "emulatora sondy lambda" http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-wyprzedaz-magazynu-i7360372865.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworzak Opublikowano 5 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Czytam swoją wypowiedz i faktycznie mało konkretnie. Regulacka zaworów mechanik. Kable WN NGK Świece irydowe NGK Wymiana i regulacja była jakieś 5tyś kilometrów temu problem zaczoł się jakieś 600 kilometrów wstecz pod koniec zeszłego tygodnia. Czynności kturą opisujesz gazownik nie przeprowadzał MNie odpowiedziałem na jedno pytanie,na gazie nie da się jechać,od momentu wystąpienia obiawów jeżdże na Pb95,ostatnią trase zrobiłem na benzynie i w trakcie tej trasy zaczeły się delikatne szarpnięcia,mając w głowie sugestie gazownika przypisuje te objawy cewce. WOJO wiec jakie ruchy mam wykonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 14 godzin temu, Jaworzak napisał: Czytam swoją wypowiedz i faktycznie mało konkretnie. Regulacka zaworów mechanik. Kable WN NGK Świece irydowe NGK Wymiana i regulacja była jakieś 5tyś kilometrów temu problem zaczoł się jakieś 600 kilometrów wstecz pod koniec zeszłego tygodnia. Czynności kturą opisujesz gazownik nie przeprowadzał MNie odpowiedziałem na jedno pytanie,na gazie nie da się jechać,od momentu wystąpienia obiawów jeżdże na Pb95,ostatnią trase zrobiłem na benzynie i w trakcie tej trasy zaczeły się delikatne szarpnięcia,mając w głowie sugestie gazownika przypisuje te objawy cewce. WOJO wiec jakie ruchy mam wykonać? Pierwszą czynność do wykonania już Ci podałem. Wkręcić między drugą sondę lambda i rurę wydechową tulejkę, co zapobiegnie pojawianiu się P0420. Potem zakręcenie zaworu gazu w butli. Skoro i tak jeździsz na NoPb... Czy filtr powietrza także został wymieniony? Jeżeli objawy ustąpią to szukałbym przyczyny w gazowniku i jego umiejętnościach regulacji/diagnozy instalacji LPG. Może być też tak, że któryś z nowo założonych elementów przestał działać poprawnie (kable NGK, świece). Cewka w SOHC naprawdę ma długą żywotność. Sprawdź w prosty sposób, czy nie masz przebicia na którymś z kabli WN. To są czynności, które wykonasz samodzielnie, co zawęzi poszukiwania. A jak koniecznie chcesz w ciemno bawić się w wymianę, to tutaj masz elementy, które powinny Cię zainteresować: http://allegro.pl/subaru-legacy-iv-2-0-b-cewka-zaplonowa-przewody-i7182194944.htmlhttp://allegro.pl/cewka-zaplonowa-subaru-legacy-iv-2-0-16v-i7375678210.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaworzak Opublikowano 23 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Sprawa ma się tak,po sprawdzeniu kabli i świec poszłem w ciemno:) ...okazało się że jednak cewka. Ciekawe było to że cewka która była zamontowana na silniku miała oznaczenie cylindrów 1 , 2 (tak to zinterpretowałem nie wiem czy właściwie) od grodzi silnika,ta którą kupiłem założyłem oznaczeniem w kierunku przedniego pasa,tak wskazywały trzy wsporniki na cewce. Obie te cewki otwory montażowe z wspornikami mają identyczne w stosunku do oznaczenia 1. 2. Ale po odwruceniu tej pierwszej silnik nie odpalił,ja tego nie kumam,puki co jest dobrze pomijając fakt ruszania lub cofania tym autem często gaśnie,jeszcze nie sprawdziłem zaworów mam nadzieje że to jest przyczyną:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się