Jump to content

Legacy IV 2.0 problem z kierunkami nawiewu


polter_83
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Na 2 ustawieniach z 4 słyszę hałas z nawiewu.

Kiedy nawiew jest ustawiony na twarz lub twarz i nogi to słyszę hałas jakby z jakiegoś silniczka.

Kiedy nawiew jest na szybę i nogi lub same nogi to jest ok.

Nie zależy to od wł/wył klimy czy wew./zew. obiegu, czy mocy z jaką puszczam powietrze.

 

Trzeba wymienić cały moduł nagrzewnicy, czy to jakiś silniczek, który jest do dostania?

 

Jak mniemam, żeby się tam dostać to trzeba całą deskę rozebrać?

 

 Pozdrawiam

 

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 1.06.2018 o 19:29, polter_83 napisał:

Hej,

 

Na 2 ustawieniach z 4 słyszę hałas z nawiewu.

Kiedy nawiew jest ustawiony na twarz lub twarz i nogi to słyszę hałas jakby z jakiegoś silniczka.

Kiedy nawiew jest na szybę i nogi lub same nogi to jest ok.

Nie zależy to od wł/wył klimy czy wew./zew. obiegu, czy mocy z jaką puszczam powietrze.

 

Trzeba wymienić cały moduł nagrzewnicy, czy to jakiś silniczek, który jest do dostania?

 

Jak mniemam, żeby się tam dostać to trzeba całą deskę rozebrać?

 

 Pozdrawiam

 

 

Gdzieś tu jest fajny temat dotyczący naprawy ścieżek silniczka, ale nie mogę go znaleźć.

Autor świetnie opisał silniczki.

 

gallery_4951_844_186120.jpg

Link to comment
Share on other sites

W dniu 4.06.2018 o 06:15, WOJO napisał:

Gdzieś tu jest fajny temat dotyczący naprawy ścieżek silniczka, ale nie mogę go znaleźć.

Autor świetnie opisał silniczki.

 

 

 

WOJO jak zwykle na propsie.

Dzięki, będzie na przyszłość bo hałas się uspokoił.

 

   Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mam mały zonk. U mnie w schowku nie ma śrub w podłokietniku. Muszę jeszcze sam poszukać jak się rozbiera wersje z reduktorem.

W dniu 4.06.2018 o 06:15, WOJO napisał:

 


Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Dobra coś muszę tu dopisać.

 

 

 

Na zdjęciu powyżej występują 3 silniczki.

Nie wiem jakie oznaczenie ma ten od cyrkulacji ale zamieszczam poniżej 2 pozostałe.

Na alledrogo kupiłem, ale nie te.

Hałasujący dało się naprawić

 

 

Co do rozbierania deski, to nie mam otworów w podłokietniku.

Zabrałem się do tego w sposób następujący:

1a,b - Srebrny plastik obok radia - wychodzi, gdy złapie się go ręką, ma 3 wciskane zaczepy

2 - mieszek gałki biegów - pociągnąć do góry i wyjdzie

3 - zapalniczka z popielniczką, również delikatnie pociągnąć uchylając plastiki po bokach, ale wychodzi

4 - rozbieramy schowek

   Zdejmujemy mały plastik, zakrywany przez drzwi pasażera

   Odczepiamy linkę schowka, wyciągamy schowek i półkę która zakrywa moduł filtra powietrza

   Narzędziami do rozbierania tapicerki (kupiłem takie za 40 PLN na alledrogo), podważam 3 plastikowe spinki pod schowkiem - wychodzi mały plastik, który od dołu zakrywa silnik dmuchawy ITP.

  Zdejmujemy zaczep kostki która jest za schowkiem z prawej strony

   Duży śrubokręt krzyżak odkręcamy śruby - 1 pod mieszkiem zmiany biegów,  3 śruby panelu bocznego - obok radia

   Delikatnie odchylamy panel boczny jest tam 1 śruba która trzyma schowek.

   Następnie odkręcamy 3 śruby które trzymają to co zostało ze schowka, uwaga jest tam kostka która odpowiada za światło w schowku, 

 

Panelu bocznego nie udało mi się zdemontować kompletnie, ale to co można z nim zrobić(odchylenie) pozwala na pracę z układem dmuchawy i tymi silnikami.

Tam w środku, przyda się krótki, ale duży krzyżak.

Postaram się wrzucić jakieś fotki jak skończę pracę.

Jeśli ma się części to obstawiam że czas potrzebny na jej wykonanie to 30 min do 1 godziny.

   

112.jpg

113.jpg

Edited by polter_83
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...