Skocz do zawartości

KrzysiekW

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    US (Upper Silesia ;) )
  • Auto
    ciemnozielony potForek 2.0 XT MT 03

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KrzysiekW

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Piszę, bo brakło epilogu. Wymiana chłodnicy oleju pomogła, olej przestał przebijać się do układu chłodzenia. Musiałem tylko wymyć kilka razy zbiornik na płyn chłodniczy z mazi, która zalegała w układzie i systematycznie była "wybijana" do zbiornika, i kolega mechanik przepłukał układ chłodzenia na zakończenie.
  2. Jak w temacie. Auto na warsztacie stoi, mechanik dzwoni że kupiłem nie to co trzeba... Ktoś poratuje namiarami na sklep/aukcją/czymś? Z góry dziękuję. P.S. Przeszukałem ze 4 strony wstecz za podobnym tematem, nie znalazłem, dlatego zakładam nowy. Przepraszam jak już coś podobnego było. P.S.2 A mogłem se spokojnie z pierdziochem jeszcze pojeździć, przynajmniej fajnie gadał..
  3. @Limeryk - dzięki! Jutro zawożę stalówki do serwisu, niech założą kapcie i czekamy spokojnie na oziębienie.
  4. Witam, mam okazję kupić do forka (2.0 xt) dwa rodzaje: 1) Michelin Alpin 4x4 215/70/R16 100S (indeks prędkości 160km/h) 2) GY Ultragrip 8 215/65 R16 98H Jeżdżę głównie po szosie (i bardzo rzadko przekraczam te 160, system WDC działa*), ale w mniej odśnieżanej okolicy. Do tego czasem z racji pracy muszę wskoczyc na jakieś mniej utwardzone drogi czy wręcz łąki. Pytanie o goodyeary widziałem ze dwie strony wcześniej, ale chyba zostalo bez odpowiedzi. Które lepsze przy opisanych warunkach? Z góry dziękuję! _______________________ * Wife Drive Control
  5. Dziękuję. Dziś, przy udziale fachowej pomocy, dopingu i sympatycznego towarzystwa do pogadania ("Naprrrawimy to Subarru, prrrawda?") w jednym, odbył się demontaż chłodnicy z poprzedniego silnika. Zawozimy do mechanika i trzymamy kciuki zeby pomoglo, za tydzień mamy forkiem jechać na urlop.
  6. Witam, Jestem po wymianie silnika, od jakiegos czasu obserwuję wybijanie płynu chlodniczego ze zbiornika wyrównawczego w forku 2.0 turbo 2003 r (manual). Korek wymieniłem, teraz oglądając nowy zaobserwowałem żółta maź pod nim. Dziś z cięzkim sercem podjechałem na test sprawdzający uszczelkę pod głowicą - okazało się że na szczęście to nie ten rodzaj awarii. Obecnie podejrzewamy jakiś problem z chłodnicą oleju. Ktoś miał coś podobnego (tj wybijanie płynu chlodniczego i żółłą maź w zbiorniczku) i może poratować dobrą radą? Z góry dziękuję! p.s. Forum przejrzałem, ale opisu takiego problemu nie znalazłem...
  7. Dziękuję za odzew. Generalnie jutro idzie do mechanika. Teraz już równo i na gaz reaguje normalnie, bo jeszcze kilka razy próbowałem odpalić, popatrzeć pod maskę itp. Lampka nadal się świeci (obecnie na stałe), ale teraz to ponoć będzie się świecić do wizyty w warsztacie, nawet jeśli problem ustąpił. Wiem, ale czasem z gdybajki da się coś wartościowego wyłowić. Np. w innej sprawie już wiem, ze mam problem z jakimiś stykami pod siedzeniem pasażera, a nie całym airbagiem. Do tej pory znałem to w innym znaczeniu. To by pasowało chyba, bo coś mi śmierdziało benzyną. Dzięki jeszcze raz!
  8. Witam, się zaświeciła mnie lampka - przez chwilę świeci stale, potem zaczyna migać. Samochód trochę nierówno pracuje i wpada w wibracje. Podejrzewam, że ktoś miał coś podobnego i może przyczyna była jakaś prozaiczna i szybka do usunięcia. Jak nie, to jutro powrót na warsztat... :? Aha, w piątek wieczorem zatankowałem do pełna na stacji przy supermarkecie. (bo już gdzieś doczytałem, że komuś paliwo bruździło). Z góry dziękuję! Goryczy dopełnia fakt, ze przedwczoraj odebrałem z remontu... Temat zakładam, bo nie znalazłem czegoś związanego stricte z tym problemem. Jak jest, a przeoczyłem i zaśmiecam forum to przepraszam.
  9. KrzysiekW

    Cos nie teges

    Oddałem furczysława do warsztatu (zawieszenie i jeszcze kilka rzeczy). Niech mnie ktoś przytuli...
  10. To ja też, jeśli można, poproszę o PMkę... Ten sam problem mam co przedmówcy.
  11. Pozdrowienia dla czarnego Legacy na blachach SK..... , który mnie wyregacił an a4 z Katowic oraz kierownika zielonego forestera KR..... na trasie Rybnik Gliwice . Było chyba kiwanko, jakoś tak kątem oka zauważyłem i odkiwałem. Muszę jeszcze oświniaczyć leśnika. Mnie się też tak zdarza.
  12. 8 lipca wracałem (już moim leśnikiem) z okolic Darłowa i po drodze miałem miły akcent w Poznaniu. Podjeżdżając do świateł zobaczyłem na prawym pasie charakterystyczną sylwetkę - stoi forek w kolorze (jeśli mnie pamięc nie myli) fioletowym. Jakoś tak wyszło, że się zrównaliśmy. Kierownik popatrzył w moją stronę, ja na niego i obaj jak na zawołanie uśmiech plus machanko. Siakoś tak cieplej człowiekowi na sercu robi i droga do domu nie wydaje się taka daleka. Niniejszym serdecznie Pana pozdrawiam, anonimowy Kierowniku.
  13. OK, to teraz tak bardziej oficjalnie i pełnoprawnie - jest forek, czuję się prawie jak w rodzinie. Witam, pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie porady oraz wyrozumiałość dla stawiającego pierwsze kroki. Znaczy się łykającego pierwsze kilometry.
  14. Samolotem, w 2006 r. za ok. 1550 zł (w obie strony), dwa lata później jakieś 150 - 200 zł więcej, ale dokładnie teraz nie pamiętam. Leci się z przesiadką w Oslo. Znajomi mieli fajny pomysł: chcieli przejechać przez kraje nadbałtyckie, Finlandię i Norwegię aż do Tromso i stamtąd wylecieć na Spitsbergen. Ale rozbili auto w Estonii... Podpowiedź ukryta jest w drugim zdaniu. Jeździ tam stosunkowo dużo foresterów - tam pierwszy raz zwróciłem uwagę na ten samochód. Kolega twierdzi, że widział wręcz stację serwisową Subaru, co w jest ciekawe w osadzie liczącej ok. 2000 mieszkańców. Widać sprawdzają się w warunkach Arktyki. Wg jednego źródła 50 samochodów stanowią tam jednak Toyoty, dopiero potem Subaru i Honda. Szukając jakichś informacji o Subaru na Spitsbergenie trafiłem na taką fotkę:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...