Skocz do zawartości

Maroski

Nowy
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kowale (opolskie)
  • Auto
    Outback 3.6 AT '12
    Outback 3.0 AT '06
    Baja 2.5 AT '06

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maroski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Prawdopodobnie winowajcą była kostka wiązki elektrycznej przy silniku.
  2. Potrzebna pomoc z błędem P2090 (OCV Selenoid Valve Signal B Circuit Open (Bank 1)) Cewka zaworu ma 8Om, na przewodach do ECU występuje spadek napięcia, więc przewody raczej sprawne. Macie jakieś pomysły lub walczyliście już z podobnym problemem?
  3. Dokładnie taki miałem plan, ale okazało się, że do wymiany mam tuleję pływającą, a z drugiej strony jest tuleja z pełną gumą (ktoś tak zrobił, zanim nabyłem pojazd), więc wymienię obie strony, ale napadła mnie chwila refleksji którą opcję wybrać.
  4. Pacjent to OBK IV 3.6 2012, muszę wymienić tuleję tylnego wahacza poprzecznego dolnego, i tutaj mam problem z doborem, w zależności od źródła, występuje tuleja z pełną gumą lub tuleja pływająca, którą opcję powinno się wybrać, lub którą opcję lepiej wybrać?
  5. Aku jest dobry, wiązka seryjna. Podpowie ktoś, która wtyczka / kolor kabla odpowiada za podtrzymanie zasilania dla radia?
  6. Udało się zdobyć Navi ruszyła, ale po każdym wyłączeniu zapłonu traci ustawienia, niektóre od razu, inne po dłuższym czasie nieużywania. Spotkał się ktoś z taką przypadłością?
  7. Ten program serwisowy Subaru, to jakieś tajne oprogramowanie, czy można to gdzieś dostać i użyć we własnym zakresie?
  8. Wiem, że temat był poruszany wiele razy, ale... Kupiłem Outbacka IV i mam problem z navi po odłączeniu aku, woła o płytę DVD W komplecie z samochodem była "oryginalna" płyta z mapami (zapewne D, ponieważ były mapy PL - w czytniku pod zaślepką) Klemy ściągałem, płytę wielokrotnie wyciągałem i wkładałem, ale bez pozytywnego efektu. Może ktoś poratować obrazem płyty do uruchomienia navi? Nawet nie chodzi o aktualne mapy, ale o kamerę cofania i obsługę radia.
  9. Panowie, Żeby nie zakładać nowego wątku, podpytam tutaj, W skrócie, po wszystkich moich przebojach, auto jeździ, ale walczę jeszcze z brakującą mocą. Zdarza się wywalanie błędu P0021 - błąd czujnika / położenia wałka rozrządu, przejechałem się z podpiętym komputerem i widać, że lewa strona nie do końca chce działać tak jak prawa. Kąt prawego wałka zmienia i reaguje szybko w zakresie 0-50deg, natomiast lewy wałek też działa w zakresie 0-50deg, ale reaguje z opóźnieniem, po dodaniu gazu, kąt zaczyna rosnąć po kilku sekundach i przez kolejne kilka sekund rośnie. Przy mniejszych prędkościach / mniejszym obciążeniu prawy wałek wychyla się na około 20deg, natomiast lewy stoi na 0-2deg. Co należy sprawdzić? Co może być uszkodzone?
  10. Naprawdę nikt we Wrocławiu nie jest wstanie dobrze serwisować "Bezzałogowego Statku Kosmicznego"? Pan Marek z MTS jest zazwyczaj zawalony pracą. Do tego samochodu też nie mam najnowszego i nie ma w nim jakiś kosmicznych rozwiązań.
  11. Ehh, tyle to wiem, ale logistycznie to nie wychodzi.
  12. Po wszystkich bojach, auto od jakiegoś czasu jeździ. Ostatecznie udało mi się zdobyć short block z Tribeci 3.0 w dobrych pieniążkach. Wydaje mi się jeszcze, że jest jakiś problem z czujnikami, albo AVCS, ponieważ przyśpieszanie na początku nie jest tak płynne jak wcześniej i wydaje mi się, że brakuje trochę mocy na początku (na niższych obrotach), ale nie wiem jak i gdzie to zdiagnozować. I teraz tak, co do ilości oleju, weszło (zapobiegawczo) 7,5L i to nie do górnej kropki na bagnecie. Przy wymianie oleju weszło prawie 7L. Serwis chciał mnie wypuścić z wlanym olejem w ilości 6,5L, twierdząc, że tyle ma być i koniec, mimo, że ledwo do pierwszej kropki sięgało. Stary blok ma luz na tłoku, co było słyszalne po odpaleniu w postaci stukania. Wał da się kręcić, jak dla mnie nie wygląda na zatarty, czy warto sprawdzać/próbować taki blok reanimować? I najważniejsze pytanie, może ktoś polecić jakiś dobry serwis Subaru we Wrocławiu na przyszłość?
  13. Dzięki ipsx82, udało mi się w lokalnym serwisie dostać na miejscu. Po wymianie, okazało się, że przy starej cewce zostało uszkodzone gniazdo, najprawdopodobniej przez serwis wyciągający silnik...
  14. Teraz zostało mi zamówić. Ktoś podpowie gdzie najlepiej?
  15. Poratuje ktoś danymi cewki klimatyzacji do Outback'a 2006 H6 3.0?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...