Skocz do zawartości

Kejnho

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kejnho

0

Reputacja

  1. @krvrad właśnie tego się najbardziej obawiam. Mega podoba mi się bryła tego samochodu i w ogóle ta otoczka jaka wokół niego krąży. Wiem, że to są świetne wozy ale kurcze ta moc nijak mnie nie przekonuje. Okej okolice 160 koni wydają się rozsądne i w granicach tolerancji ale przy 125 boje się tego, że się zawiodę. Na pewno nie w terenie ale na asfalcie. Co innego byłoby gdybym kupił takiego forka na pierwszy samochód bo nie miałbym porównania ale przesiadając się z w miarę żwawego samochodu. Może być niesmak jak okaże się, że z okolic 8sek 0-100 zrobi się 12sek. Oczywiście mam świadomość, że 8sek przy współczesnych samochodach to osiągi pierwszego lepszego czajnika z 1.2tfsi albo czegoś w ten deseń ale dla mnie są wystarczające.
  2. Czaje i to są już konkret informację, dzięki szefie. Nie miałem na myśli ścigania się, ten samochód nie do tego służy chociaż słyszałem, że jak na taką ceglastą bryłę to i tak świetnie się prowadzi. Myślałem raczej o sytuacjach gdzie trzeba zredukować i przycisnąć samochód na przykład z 50 do 90km/h. Co do kosztów to mam świadomość, że wersja z suszarką jest droższa w utrzymaniu a przez zastosowanie turbo również bardziej wysilona. Wiem też, że należy zwracać szczególną uwagę na blacharkę i zawieszenie. Te newralgiczne miejsca jak kielichy, nadkola tylne, belka i na samopoziomujące się zawieszenie na tylnej osi. Bardzo ciągnie mnie w stronę S-Turbo. Boję się jednak tego, że pomimo możliwości znalezienia dobrze utrzymanego egzemplarza mam tu na myśli na przykład po robotach blacharskich. Przyjdzie mi się mierzyć z silnikiem. Co ile kasuję się luzy w tych silnikach? Słyszałem też, że UPG lubi się pojawiać? ale to rzeczy zasłyszane w internecie. Kwestia również dostępności części czy są one dostępne gdzieś tu krajowo mam na myśli S-Tubro, czy trzeba ciągnąć z kraju kwitnącej wiśni?
  3. Dzięki za rozbudowaną opinię @kubaxc332 a czy te 125 koni jakoś ciągnie tą budę za sobą? Czy można liczyć tylko na wyprzedzanie rowerzystów? I czy w I generacji silniki z turbem również były DOHC? Bo przyznam szczerze, że lubie bardziej dynamiczną jazdę no ale wiadomo nie można mieć wszystkiego. Myślałem nawet o jakiejś alternatywie dla tego wozu ale naprawdę ciężko o drugie tak wszechstronne auto jak forek
  4. Witam wszystkich! Bez zbędnego gadania przejdę do rzeczy. Zawsze podobał mi się Forester, jednak nigdy nie miałem odwagi kupić tego samochodu. W końcu podjąłem decyzję o zmianie mojego obecnego wozu na Forka. Tylko tutaj pojawia się zagwozdka, jakiego świniaka szukać w budżecie do 20 tyś zł. Chciałbym, żeby samochód był stosunkowo nieawaryjny i był w stanie hulać na LPG (studenckie życie). Oczywiście zdaję sobie sprawę, że to w głównej mierze wiąże się z jego stanem technicznym. Niemniej jednak chodzi mi o to w jaką wersję silnikową powinienem celować? Samochód ma mi służyć jako auto do jazdy na co dzień i do sprawiania frajdy na weekendzie. Nie wykluczam też jakichś tras ale to raczej rzadko i pewnie w granicach do 300km. Myślę, że bez ostrego katowania, jakiś lekki teren. Na jakiej konfiguracji polecacie się skupić? I czy II generacja i jaka pojemność najlepiej wypada do tej kwoty? Dodam, że koniecznie musi być to manual. Z góry dzięki za odpowiedź i liczę na wasze doświadczenie w tym temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...