Skocz do zawartości

olo1114

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olo1114

  • Urodziny 30.04.1981

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Polanica Zdrój
  • Auto
    OBK 2,5 CVT MY10
    KTM DUKE II

Osiągnięcia olo1114

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Albo; Moim zdaniem decydując sie na samochód prędzej czy pózniej trzeba się liczyć z wydatkami związanymi z samochodem. Chyba ze ma się szczęście... A tak poważniej. Z mojego doświadczenia, _to jeśli ma się pecha_
  2. Mam takiego OBKa od ponad miesiąca, przebieg 137 km. Przy 130 km była wymieniana skrzynia na nową w ASO w Belgii skąd pochodzi auto. Jaki wystąpił problem ,nie wiem! Wiem za to ze mam nową skrzynie Moim zdaniem decydując sie na automat prędzej czy pózniej trzeba się liczyć z wydatkami związanymi ze skrzynią. Chyba ze ma się szczęście... Co do spalania: trasa przy 90-100 km/h ok 8 l, autostrada 160-180 km/h ok 14-15 l, autostrada 130 km/h ok 9,5-10 l. Moje średnie spalanie to 9,2 l. Charakterystyka tej skrzyni umożliwia na relatywnie niskie spalanie. Delikatnie obchodząc sie z gazem skrzynia utrzymuje obroty na niskim poziomie tj. 1500-2500. Przed zakupem sporo czytałem i dowiadywałem się na temat 2,5 wolnossący i nie natknąłem się na informację o problemach z UPG.
  3. Niedawno nabyłem OBK'a z 2010 pochodzącego z Belgii. Mam podobny problem też mnie czeka aktualizacja i wgranie PL menu
  4. olo1114

    od czego ten kabel?

    To napewno kostka diagnostyczna do LPG, powinna mieć zaślepkę!
  5. Witam Potrzebuje zamiennik lub używkę w dobrym stanie sondy lambda (przed katalizatorem) do N/A 2,0 125 KM z 2001r VIN: JF1GG9LK41G006371 Jaki typ, model jakiś wskazówki? Proszę o pomoc.
  6. Jeśli zawory nie domykają może to być ich wina - parametry spalin są nieodpowiednie. IMP powinieneś: 1. Sprawdzić patent z czujnikiem spalania stukowego/ewentualnie podmienić od kogoś taki na próbę; 2. Wyregulować zawory (zwłaszcza, że latasz na LPG a nie wiesz, kiedy to było ostatnio zrobione); 3. Cieszyć się z jazdy - bo te dwie rzeczy powinny pomóc; Zbieram się żeby umówić do MTS'u Dzierżoniów oni na pewno pomogą a wtedy w pełni zrealizuje pkt 3 Auto po regulacji zaworów zaczęło normalnie jeździć, znacznie poprawiła się reakcja na gaz w całym zakresie obrotów.
  7. Tym razem to błąd sondy lambda P0130 (rząd 1, czujnik 1) :!:
  8. No i stało się, dzisiaj rano objawy były odczuwalne do 3 tys obr i zapalił się check
  9. zastosowałem ten patent i sprawdza się Od jakiego czasu używasz tego wynalazku? Objawy przeszły człkowicie?
  10. Jeżeli to wina zaworów, to objawy powinny występować codziennie? Dzisiaj rano auto zachowywało się normalnie! Nie muliło :!:
  11. To daleko nie bylo......bo tam na "śrubki" jest regulacja..... no...
  12. rocznik '01, szperałem już trochę po forum, były opisywane podobne przypadki ale mi nie wyskakuje żaden błąd (CHECK) i to jest dziwne -- 25 paź 2011, o 20:36 -- nie były regulowane zawory To zacznij od tego. Im później tym może być drożej No więc czeka mnie wizyta u Was tzn w MTS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...