Skocz do zawartości

marcinTG

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnowskie Góry
  • Auto
    Forester MY17, Legacy MY07, Lancer 2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcinTG

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

13

Reputacja

  1. Czy udało się rozwiązać problem? U mnie też to nie działa. Auto było sprowadzone z Kanady po kolizji, ktoś w Polsce wymienił radar na używany. Po odczytaniu błędów z komputera wyskoczył błąd brak komunikacji z lewym i prawym radarem, ale ten mechanik poza odczytaniem błędów nie jest mi w stanie pomóc bo nie zna tego systemu. w moim foresterze radary mają oznaczenie 87611VA020.
  2. W moim Foresterze od zakupu radary nie działały (brak informacji o błędach oraz brak znaków życia tego systemu), podczas montażu światła przeciwmgielnego jak miałem ściągnięty tylny zderzak rozłączyłem kostki z radarów, po ponownym podłączeniu pokazał się błąd RAB. Elektromechanik odczytał błędy i wyskoczyły dwa takie same błędy U1232 Lost communication With Rear/Side Radar Control Module. Zastanawiam się czy zakup nowych lub używanych radarów rozwiąże problem, czy po wymianie konieczna jest kalibracja aby błąd zniknął. Może wystarczy sama kalibracja? Czy ktoś zmierzył się z takim problemem.
  3. W Legacy wymieniłem olej w silniku + komplet filtrów oraz dezynfekcja klimatyzacji. W Foresterze mechanik wymienił tarcze i klocki przód i tył oczywiście wszystko z BREMBO.
  4. marcinTG

    "Filmowe" Subaru

    HOONIGAN - w filmie jest też nowy WRX
  5. marcinTG

    Padnięte wycieraczki.

    Założyłem działa, wymiana była dość łatwa. Faktycznie jak ktoś wcześniej pisał wycieraczka lewa ma troszkę mniejszy zakres pracy niż oryginał, ale do przyjęcia - ważne że działa. U mnie aktualny przebieg to 255 000km
  6. Niemiałem czasu pisać a dużo się działo. W Foresterze wymieniłem olej w CVT tzn. serwis wymienił i wszystkie gumy w przednim zawieszeniu. W Legacy chłodnica się rozciekła i osobiście ją wymieniłem, dokładnie nie zlokalizowałem wycieku ale gdzieś w dolnej części, zdjęcie starej chłodnicy poniżej. Moja córka też swoje dołożyła najechała na krawężnik, jedna opona uszkodzona a druga zmasakrowana, myślała że dojedzie do domu, dobrze że felgi nie uszkodziła. Kupiłem komplet nowych opon ponownie Uniroyal pomimo swoich wad (miękkie ścianki boczne) ale stosunek jakości do ceny działa na korzyść tych opon. Tym razem kupiłem rozmiar szersze według mnie lepiej wyglądają i felga jest lepiej chroniona minimalnie wyższy profil.
  7. Wleciały światła przeciwmgielne w tylny zderzak
  8. Dzisiaj dodałem światło przeciwmgielne w miejsce świateł odblaskowych, kupione od chińczyka. W czerwcu mam przegląd - zobaczę jak zareaguję diagnosta. Poniżej zdjęci efektu końcowego w dzień przy mocnym słońcu. Zasilanie przeciwmgielnych tylnych podłączyłem przy przekaźnikach. Zrobiłem to w sposób amatorski, u mnie tylne światła przeciwmgielne włączają się razem z przednimi. Zdjęcie skrzynki przekaźników przed podłączeniem tylnych świateł. Skrzynka przekaźników znajduje się obok filtra kabinowego (ja na początku przekaźników szukałem obok skrzynki bezpieczników). Masę podłączyłem przy mocowaniu sterownika radarów martwego pola. Jeżeli ktoś chce wykonać to profesjonalnie proponuje zapoznać się z opisem wykonanym przez @kambol 2015+ WRX tylny przeciwmgielny Muszę jeszcze zabudować bezpiecznik na przewodzie zasilania do tylnych świateł przeciwmgielnych ponieważ błoto z pod tylnych kół leci prosto na zamontowane światła oraz na czujniki cofania. Dodatkowo wyprowadzić sygnał do wtyczki haka holowniczego.
  9. marcinTG

    Pozdrawiamy sie :)

    Dawno temu pod Aldi w Tarnowskich Górach
  10. marcinTG

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienie, wczoraj pod Factory Gliwice
  11. Nadszedł czas na wymianę opon na letnie. Oczywiście nie obeszło się bez problemu, chciałem przełożyć niebieskie chińskie nakrętki z zimowych felg na letnie, ale tak się zapiekły, że próbując odkręcić nakrętkę obracał się cały wentyl, próbowałem odkręcić kombinerkami ale bez rezultatu, co ciekawe stało się to tylko w kołach, które były z przodu. Przy okazji chciałem się podzielić doświadczeniem z oponami letnimi uniroyal. Miałem takie opony wcześniej w Hondzie Civic i Fordzie Fiesta miały one silniki 1,4 wagę 1100 kg i moc poniżej 100 KM i w tamtych autach opony miały większe możliwości niż tamte samochody, w Subaru jest na odwrót, opony w szybkich zakrętach mają za słabe trzymanie boczne i są za miękkie, na prostej ruszanie i hamowanie bez zastrzeżeń nawet na mokrej nawierzchni. Felgi zimowe były malowane dwa lata temu ponoć jakaś farba, którą jest malowane podwozie w boeingach, farba na felgach faktycznie jest w idealnym stanie po dwóch sezonach ale zaślepki na ośki były pomalowane farbą w sprayu, czy ma ktoś jakieś doświadczenie czym i jak to pomalować żeby wytrzymało jeszcze parę lat. Gotowe.
  12. Witam wszystkich Z racji tego, że kupiłem kolejne Subaru uznałem, że jednak jestem fanem marki. Pierwszy jest Legacy kombi 2.0R 165KM z 2007, który spełnił moje wymagania w 100%, daje radość podczas codziennych dojazdów do pracy. Kolejnym jest Forester MY17 2.5 sprowadzony z Kandy z pełnym wyposażeniem. Oby dwa samochody pozostają w rodzinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...