Jump to content

magnum

Nowy
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Dobry

About magnum

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mazowsze
  • Auto
    Subaru Outback 2007 AT
    2.5 165KM + LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Siemanko. Jakie serwisy znające się na Subaru polecacie w Warszawie/okolicach? Zależy mi na sensownym przejrzeniu auta, żeby zorientowani fachowcy mogli mi zdiagnozować kilka kwestii w zawieszeniu/napędzie. Miło widziane miejsca, gdzie nie zedrą nie wiadomo ile, ale przede wszystkim zależy mi na w miarę trafionej diagnozie, żeby nie wywalać kasy na ślepo. Z góry dzięki
  2. magnum

    ile wam pali ?

    Przejechałem 318km po wlaniu gazu na full (weszło 39,6l LPG). Z tego wychodzi średnie spalanie 12,45l LPG/100km. Oczywiście pierwsze 2 km na benzynie, ale szybko się nagrzewa i przeskakuje na LPG. Te 318 km, to około 140 w trasie i 180km w mieście. W trasie prędkość od 80-110km/h. W małym mieście spokojna jazda 50km/h każdorazowo z wjazdem na ekspresówkę i rozpędzaniu do 110km/h, żeby za chwilę znowu zjechać w miasto. Komputer pokładowy pokazał spalanie 11.8l/100km. Niedługo będę robił długą trasę w góry, więc ciekaw jestem spalania przy spokojnej jeździe na odcinku około 500
  3. Sprawdzone - szyby zostały przyciemnione folią. Bałem się, że usunięcie naklejki może zaszkodzić folii, ale na szczęście nie. Najpierw rozgrzałem całą naklejkę, samochód wystawiłem dodatkowo na słońce. Elegancko zaczęła odchodzić, bez najmniejszego wpływu na przyciemnienie. Pozostałości po kleju usunąłem spirytusem salicylowym.
  4. Nalepka naklejona niestety od wewnątrz. I stąd mój zgryz, bo jeżeli folia przyciemniająca była też nakładana od wewnątrz, to gość nakleił naklejke na tę folię. I tu się boję, że chemia, czy nawet samo oderwanie naklejki nie uszkodzi przyciemnienia... No nic, będzie trzeba wybadać temat suszarką, delikatnie podwadzić i zobaczyć, co się dzieje.
  5. Cześć! Pytanie być może głupie, ale zastanawiam się, jak bezboleśnie dla szyby usunąć nalepkę (dość duża, prostokąt ok. 10x6cm), która nalepiona jest na tylnej bocznej, przyciemnionej szybie. Przyciemnienie szyb było robione fabrycznie, samochód tak wyjechał od dealera w 2007 r. Niestety poprzedni właściciel auta zdecydował się "w formie straszaka" nalepić nalepkę jednej z firm ochroniarskich na tę szybę, a ja zastanawiam się, jak ją usunąć, żeby nie uszkodzić folii. Nie mam opalarki, więc suszarka w rękę i obserwować, czy bezboleśnie odchodzi? Duża szansa, że uszkodzi folię przyciemniającą? Z
  6. Okej, spróbuję tak zrobić. Dzięki!
  7. Ależ jak najbardziej, jestem już umówiony na środę. I nie biorę żadnych diagnoz z forum za pewnik. Natomiast niekiedy może się okazać, że sprawa jest trywialna i warto zrobić te najprostsze rzeczy (o których ja nie mam pojęcia), które mogą wyeliminować problem. Pozdrawiam!
  8. Okej, dzięki! Jestem co prawda laikiem, ale auto przed zakupem było dość rzetelnie sprawdzane przez ludzi, którzy serwisują subaru, mówili, że silnik ładnie pracuje, nie jest zapocony i jedyne do czego się przyczepili to tuleje i wahacz w zawieszeniu i na tę naprawę się nastawiałem, a tu takie delikatne zdziwko z tym "wyparowującym płynem" i od razu najgorsze myśli, czy aby nie uszczelka.
  9. Tutaj wrzucę zdjęcia, bo szczerze mówiąc jestem laikiem, i nie wiem jak opisać taki stan. Widać zawilgocenie pod zbiorniczkiem. Dolałem płynu godzinę temu, na razie trzyma poziom. Wczoraj po zalaniu taką samą ilością, nad ranem było suchutko.
  10. Cześć Wszystkim! Od kilku dni jestem właścicielem Subaru Outbacka z 2007 r. (2.5 165KM, automat 4-biegowy). Auto ma już spory przelot - 350 tys., ale było pedantycznie dbane przez poprzedniego właściciela, na wszystko mam faktury, także na robioną głowicę (faktura na 6 tys.). Auto jednak długo stało na dworze (w tym całą mroźną zimę - od grudnia do kwietnia zrobiło niecałe 300km), a ja po kupnie zrobiłem trasę około 150km i zauważyłem suchutki zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego. Temperatura silnika była okej, a nie przyszło mi do głowy zerknąć wcześniej. Zauważyłem jednak, że po zalaniu d
×
×
  • Create New...