Jump to content

Duddson

Nowy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About Duddson

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Konstancin-Jeziorna
  • Auto
    Forester SJ XT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zgadzam się ze wszyskim co napisałeś, z wyjątkiem "pospolitego" Zwłaszcza, że na piachu na tescie wykrzyżu (koła po przekątnej w powietrzu) i na zwykłych zimowych oponach też nie był w stanie ruszyć przedniego (dociążonego) koła i odpuszczał w ułamku sekundy.
  2. Dzięki za obszerne odpowiedzi, przekminiłem temat raz jeszcze i wniosek jaki się nasuwa to że system kontroli trakcji przez dohamowanie koła obracającego się szybciej ma w FXTcharakterystykę wybitnie "szosową" i w warunkach dużego obciążenia się nie sprawdza. Dohamowanie bardzo szybko "odpuszcza" jeżeli wyczuje zbyt duży opór, pewnie aby zapobiec uszkodzeniu napędu. Tyle na chłopski rozum. Udało się dotrzeć do kolejnej granicy dzielności tego auta w terenie
  3. Zastanowiła mnie jedna rzecz którą widać na załączonym filmie. https://files.fm/u/n5yxn4sah Po ruszeniu, pomimo ewidentnego obciążenia tylnej osi, napęd jest przekazywany jedynie na przód. Czy wynika to ze standardowego zestrojenia, czy wskazuje na usterkę w systemie przekazywania napędu? Będę wdzięczny za wszystkie komentarze.
  4. Zostawiam to dla potomnosci bo przecwiczylem. 245/65 r17 juz wymaga dystansow 10-15mm wiec to absolutny max. Trze o kolumne amortyzatora a nie o nadkola. Wszystko ponizej do SJ powinno podejsc.
  5. Jeszcze coś wyszło, po lifcie tyłu pojawiają sie drgania przy przyspieszaniu. Dotyczy to wiekszosci SJ. Odpowiada za nie zwiekszony luz na wale napedowym który działa pod innym kątem niż fabrycznie przewidziano. ADF ma na to rozwiązanie: https://awdadventure.com/collections/2014-2018-subaru-forester/products/cke-subaru-2-0-dit-2-4-dit-type-2-cvt-trans-mount-insert-anti-wobble Będę na dniach zamawiał, daj znać jak chcesz się podłączyć, podzielimy koszty wysyłki z US.
  6. Aktualnie dłubię na hamerykańskim liftkicie 2" od ADF. Zakup z opłatami zamknął się w ok. 2800. Ale z montażem różowo nie jest, wręcz wygląda na to że 2" do SJ XT to może być zbyt wiele. Zwłaszcza z przodu, zawias, przeguby pracują już w granicach możliwości. ADF mega solidny, blacha 5 lub 6 mm, śruby 10,9 ale np. muka przy spasowaniu do mcphersonów - dystanse nie uwzględniają wytłoczeń na fabrycznej kolumnie i prawidlowe dokrecenie sciaga gorne mocowanie sprezyny/amorka. A z tyłu podkładki z kompletu o kant rzyci potłuc, trzeba bylo dobierac. Dodatkowo po zalozeniu MT 29" wychodzą ABSOLUTNIE
×
×
  • Create New...