Skocz do zawartości

yaku150

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yaku150

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Też o tym myślałem, jednak 4 lata z powodzeniem przejechałem... Bez żadnych awarii. Czy jest coś co mógłbym zauważyć teraz? Czy coś ucierpi jeśli jest to nie koniecznie do końca dobrze poskładane?
  2. Witajcie. Dalem do wymiany rozrząd w imprezie gh 2.0 benzyna. Po wymianie i odbiorze zmienił się dźwięk silnika, jest jakby to był nagle silnik o większej pojemności. Mam przerobiony wydech i był on zawsze głośniejszy ale teraz doszło dużo basowego charakterystycznego dla boxera dźwięku. Jest to bardzo odczuwalna zmiana. Dodatkowo wcześniej silnik miał troszkę problemy z obrotami, po czyszczeniu przepustnicy co nie pozwalało żeby obroty spadły do tych 600-700 co zawsze było standardowo. Teraz obroty opadają normalnie i nie falują, ale gdy te obroty spadają na wolne to minimalnie zaczyna drgać cały samochód czy lekko się bujać. Jeśli chodzi o moc to subiektywnie odczuwam ze pracuje o kilka procent lepiej ale to prawdopodobnie przez ten dźwięk i to że cały samochód wyczyszczony, umyty i ponaprawiany. Co o tym sądzić? Mechanik mówi że robił iu siebie w tym samym aucie rozrząd i problemu nie było... Czy można w jakiś sposób sprawdzić czy nie ma przesunięcie o ząbek? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  3. Dzięki panowie. Tak myślałem, blacharz zatem będzie musiał wyrzeźbić.
  4. Witajcie, czy da się w ogóle kupić reperaturki do imprezy gh z 2008 r? Chodzi o tylne nadkola, nigdzie nie mogę znalezc... Może ktoś się spotkał? Nawet jestem skłonny zamówić z za granicy. Z góry dziękuję
  5. Zimny czy ciepły, bez znaczenia. A jeśli chodzi o filtry to jak nadzieję że to co wpisują do karty od gazu to prawda i wymienione były pół roku temu. Także nic więcej nie spraqdze wec czekam na serwis. Dzięki za pomoc
  6. Zawsze tankuje od zera do odciecia okolo 39 litrów, zaraz po automatycznym przełączeniu na benzynę. Ale w przypadku kiedy zaczął dławić na gazie to nie było możliwości wyjeżdżenia do zera bo auto nie ujedzie na gazie i przełączam na benzynę. I potem już podjechałem i dotankowałem gazu do max, co pozwoliło na jazdę na nim znowu do poziomu podobnego jak wcześniej kiedy na gazie już nie dawał rady. A ta przypadłość to ktoś ją zdiagnozował jakkolwiek?
  7. Witajcie. Moja impreza gh 2008 r. 2.0 benzyna z instalacją gazową. Zawsze na pełnej butli przejeżdżam 360 km, trasy prawie idento i styl jazdy również, i gaz wyłącza się przy tyłu kilometrach, a wskaźnik idzie równo w dół w miarę kończenia się gazu. Ostatnio przy zrobieniu 250 km na gazie zaczął się dławić aż w końcu przełączyłem na benzynę i problem zniknął. Następnie znowu przełączyłem na gaz i przez chwilę jechał normalnie, może kilkadziesiąt sekund i znowu zaczął szarpać. W tym stanie pojechałem na benzynie na stacje... Dotankowalem gaz na max i problem zniknął. Wyjeździłem gaz przez około 250km i problem znowu się pojawił. Co to może być? Mam umowiony serwis na za tydzień jednak nie daje mi to spokoju i być może jakiś pogląd na sytuację jesteście w stanie nakreślić? Drugi temat to teraz na benzynie dziwnie przy 2500 obrotów przy przyspieszaniu minimalnie czuje że go poszarpuje aż nie przekrocze około 2800 kiedy to już bardzo ładnie się Rozpedza. Niby nie przeszkadza zbytnio ale tego nie było i myślę co zaczyna się dziać, i co ewentualnie zacząć sprawdzać? Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  8. Ok, Dziękuję za odpowiedź.
  9. Witam. Samochód Subaru impreza GH 2007 r. 2.0 benzyna Od około 2 tygodni zapalała się na pewien czas kontrolka poziomowania lamp ksenonowych (najpierw po przekręceniu stacyjki świeci się, następnie gaśnie i po około 10 sekundach zapala się aż do wyłączenia stacyjki). W końcu zapaliła się na dobre więc zajrzałem pod samochód. Jeśli chodzi o tylny czujnik to cały mechanizm jest sprawny, potencjometr nie ma luzów i porusza się jak zwykły potencjometr (jeśli chodzi o siłę kręcenia), przewody całe, a styki czyste. Następnie zajrzałem do przodu i tutaj kula przegubu wyrwana z wnęki. Potencjometr na początku ledwo dało się ruszyć (zapewne dlatego kula została wyrwana) więc poruszałem nim kilkanaście razy dodając trochę smaru w sprayu (nie udało się go rozruszać całkowicie tak aby zachowywał się jak tylny). Po wszystkim założyłem bo akurat miałem identyczny uszczelniacz na kulę i wcisnąłem do wnęki przegubu. Po odpaleniu ta sama sytuacja jednak po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka zgasła na 2 dni a dziś znowu się zapaliła. Lampy ciągle świecą równo jak zawsze, oczywiście małych zmian zapewne nie zauważyłbym aczkolwiek nie schodzą one całkiem w dół lub w górę. Moje pytanie brzmi, czy potencjometr mógł się rozszczelnić w skutek czego dostała się do niego woda i został uszkodzony i zatarł się? Czy luzy na przegubie kulowym mają wpływ na wykazanie błędów? Dodatkowo zrobiłem diagnostykę poprzez interfejs OBD2 i aplikację na android, które nie znalazły żadnych błędów. Z góry dziękuję za pomoc ponieważ cena czujnika to ponad 500 zł i być może ma ktoś z Państwa jakiś pomysł na naprawę, w dodatku zbliża się przegląd samochodu. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...