Jump to content

Piotr Borkiewicz

Nowy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Piotr Borkiewicz

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No właśnie WRX bez tuningu wydaje mi się najbardziej rozsądny. Nie zależy mi na jeździe 300 na godzinę czy od 0 do 100 w 4 sekundy :). Po prostu uważam że seryjne subaru GD może być za słabe więc WRX jest lepszym wyborem imo. Dzięki za opinię
  2. Wybacz. Dopiero się uczę XD.
  3. Czyli co byście radzili moi drodzy? Kupić WRX do 35/40 a potem po prostu naprawiać co będzie zepsute?
  4. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę dlatego chcę poznać za i przeciw takiego pomysłu. Osobiście gdy ukończę studia powinno mnie stać na 10/15k rocznie na utrzymanie takiego auta. Po prostu chcę wiedzieć czy się napalać czy nie Jeśli miałbym pracę blisko domu to jedynie na przejażdżki/zakupy/wycieczki z kumplami i lans po mieście. Jak dalej to byłby to generalnie samochód do jazdy codziennej. Po prostu ciekawiło mnie czy kupno zakutej wersji nie było by lepszym wyborem niż kupno nie wiadomo w jakim stanie auta za 30k a potem 15/20k na wszystko co wymaga napraw. Cena wychodzi ta sama.
  5. Witam szanownych forumowiczów. Od około 5 lat mam brzydko mówiąc "sraczkę" na widok subaru. Najbardziej podoba mi się wersja GD (2007/8) po drugim liftingu, gdy zobaczyłem ją w trailerze Baby Driver posikałem się ze szczęścia. Powolutku zbliżam się do końca studiów, kierunek myślę zapewni mi godziwe życie więc zacząłem zbierać na to cudo. Generalnie minie jeszcze 2/3 lata zanim je kupie ale wiecie, kasa już się odkłada - jak na ten moment 9 tysiecy leży i czeka. I teraz pytanie. Przeglądając oferty WRX właśnie tego modelu po 2 lifcie, są oferty po około 30 tysięcy i kilka po 60 +. Te 60 + oczywiście zakute na 350+ HP. Co Wy byście zrobili - Kupili takie WRX za około 30 tysięcy, pojeździli pół roku/rok i dopiero ewentualnie bawili się w wymianę tłoków czy szpilek od głowicy gdy zaczną się z nimi problemy czy może odłożyć więcej kasy, ew jakiś kredycik mały i kupić taką zakutą sztukę? Jak wygląda serwis takich zakutych? Zgaduję że roczne koszty przy normalnym użytkowaniu to nie będzie koło 10 000 jak przy "standardowych" wrx'ach tylko pewnie dwa razy tyle. Proszę o pomoc i poradę braci z forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...