Skocz do zawartości

Zbig Niew

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zbig Niew

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

6

Reputacja

  1. Pozdrawiam kierowcę który machał mi na parkingu pod Spaloną na Słowacji. Przepraszam ale zobaczyłem dopiero w lusterku , jak już przejechałem. Kątem oka zobaczyłem forka , chyba SH - i wtedy się zorientowałem dopiero .
  2. Skończyłem konserwację forka. Podłoga, nadkola i profile ( przed tym oczywiście mycie podwozia na myjni ). Najpierw czyszczenie mechaniczne , potem korroplex z forcha , później podkład epoksydowy, bitum w nadkolach i wosk na wszystko. W nadkola poszla masa bitumiczna aby lekko wygluszyć. Plus Michelin Premacy 4 i jest ciszej od razu. Wosku nie oszczędzałem : ) dodatkowo na rantat nadkoli (gdzie są gumowe uszczelki ) też wpadł wosk , jak i na cały pas tylni + belka. Forek SJ 2015 ( bylo już sporo rdzawego nalotu na podwoziu, najwięcej przed tylnim kołami , z zewnątrz nie było tego widać bo było osłony plastikowe ).
  3. Na ostatnio nie mogłem cofnąć forkiem na krawężnik. Może 10cm miał wysokości , podjechałem tyłem kołem do krawężnika powoli aby go dotknął , i jak dałem gaz żeby koło wjechało na krawężnik to kaput.... Myslalem normalnie ze skrzynią się zepsuła , bo obroty idą w górę a auto nie podjeżdża pod krawężnik. Musialem odjechać od krawężnika i dopiero " z rozpędu" wjechałem na krawężnik. XT z roku 2015
  4. Ogólnie to ten wykretak zrobił więcej szkody niż pożytku. Jak na chłodno myślę teraz to te rozwiązanie nie ma żadnego sensu , wkrecasz wykrętak a on rozbija otwór i coraz bardziej się klinuje w nim . Na końcu się urywa. To nie ma prawa działać. Nic....człowiek mądry po szkodzie.
  5. Nie posłuchałem ( brak takiego specjalnego wiertła ) wiec zrobiłem tak : rozwiercilem otwór do 5mm i zamiast nagwintować na nowy rozmiar ( o ja głupiec) użyłem wykrętaka. I go zerwałem..... Raczej tego już niczym nie rozwiercę, zbyt twardy materiał. Jakieś sugestie ? Na obecną chwilę się poddaję
  6. A ja w weekend postanowiłem że końcówki wydechu w forku wysunę trochę do zewnątrz. Jak tylko założyłem klucz na śrubę - urwałem .... Później postanowiłem że wymienię śruby na pasie przednim - bo takie brzydkie , zardzewiałe ( za każdym razem jak otwieram maskę to mi się o oczy rzucały). I mam tam kolejne dwie zerwane śruby teraz. Masakra jaki syf - w żadnym aucie nie spotkałem się z tak słabym materiałem. Forester z 2015 roku. P.s. teraz czekam aż przyjdzie zestaw wykrętaków i będę się bawił w usuwanie szpilek.
  7. Która firma na Żywiecczyźnie robi taka dobra konserwację ?
  8. mi tez ten weekend jednak sie zmienił....i odpadam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...