Skocz do zawartości

DoubleDecker

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DoubleDecker

  • Urodziny 17.03.1981

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    FORESTER 2.0 Aut. MY07
  • Zainteresowania
    Pracą :)
    http://double-decker.pl/
    http://doslubu.auto.pl/

Osiągnięcia DoubleDecker

0

Reputacja

  1. Markuss.. czy zwracasz się do mnie? Ja mam plan kupić nowszego forka i dać mu powąchać LPG. Ale chce wybrać optymalną wersie silnikową do gazu.
  2. Widzę że wątek się rozwija wszelkie możliwe strony. Mamy prośbę o podpowiedź z jakimi kosztami należy się liczyć zakładając instalacje LPG do 2.0i lub 2,5i? (Koszt instalacji). Jeśli ktoś już praktykował to jakiej marki i co sprawia trudności?
  3. Hej... Dzień dobry... Byłem przekonany że już się wpisywałem na forum 4 lata temu a może i 5 ale po wejściu na profil zobaczyłem że sa pustki. Więc witam raz jeszcze. I serdecznie pozdrawiam tym machających z naprzeciwka. Choć nie wszyscy to robią
  4. Hej, dzień dobry... Potrzebuje potwierdzić zasłyszana wiedzę. Podobno silniki 2.0 158KM wolnossące mają wszystkie lub niektóre wersje wzmacniane zawory co sprawia że mają większe predyspozycje do LPG niż te bez wzmacnianych zaworów. Tak wyglądała sytuacja w forkach II po lifcie (w tych gdzie regulacja zaworów wymagała wyjęcia silnika). Jak wygląda sytuacja z forkiem z silnikiem 2.0 wolnossącym MY13? Czy też są serie które miały cech które predysponują silnik do LPG? Wiem że rozrząd jest już na łańcuchu, ale czy zawory można regulować bez wyjmowania silnika, a może zawory również były wzmacniane? Czy może w silnikach 2,5 litra sytuacja lepiej się ma i szukać sprowadzanego z USA? Czy są jakies oznaczenia w VIN które świadczą o tym gdzie są zawory wzmacniane itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...