Skocz do zawartości

alutka81

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    kobieta
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru Legacy Kombi 1994

Osiągnięcia alutka81

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

-1

Reputacja

  1. Mam starszawe (22 lata) Legacy I LSi, wersja amerykańska: combi, automat, tempomat, pneumatyczne (podnoszone) zawieszenie, elektryczne szyby (bez ramek) i antena, podnoszona kierownica, skóra z podgrzewanymi fotelami itd. MY 1994, na liczniku około 135000km i jeszcze drugie tyle powinien pojeździć... Czekam na okazję pokazania go na jakiejś imprezie klubowej.
  2. Pilnie potrzebuję nabyć i zainstalować taką chłodnicę lub jej dobry zamiennik. Oczekuję wsparcia i propozycji...
  3. Tak działają późniejsze wynalazki - np. w moim Outbacku, Mercedesie... Jednak w dwóch porządnych LSi z nieuszkodzonymi mechanizmami napinaczy działa to tak jak opisane uprzednio (nie blokuje pasa przy jego szarpaniu). Z technicznego punktu widzenia oraz biorąc pod uwagę bezpieczeństwo (np. możliwość zablokowania kogoś kto w panice chce wyskoczyć z auta) jest możliwe takie działanie które uniemożliwi blokowanie pasa jeżeli pojazd nie uległ raptownemu opóźnieniu ruchu (uderzeniu od przodu). Czy BartZ jako moderator nie ma dostępu do głębszych zasobów wiedzy o Subaru, byłoby ciekawe uzyskać autoryzowaną odpowiedź od specjalisty z pośrednictwem SIP... Mam jeden wymontowany mechanizm i postaram się go sprawdzić aby upewnić się że macie rację, ale to wymaga bardziej skomplikowanego testowania niż tylko szarpanie za pas.
  4. Skąd bierzecie terminologię? "Stemplowanie" to raczej kucie matrycowe, "wrotkowanie" to zapewne wyoblanie, "hartowanie" to przesycanie (przed starzeniem a nie postarzaniem). No a zamiany rz i ż "rzałosne". Temat ciekawy i "rzal" "rze" potraktowany "ponirzej" właściwego poziomu... Pozdrawiam i życzę podwyższenia merytoryki i gramatyki
  5. Przy próbie energicznego pociągnięcia (szarpnięciu) pasa kierowcy lub pasażera pas nie blokuje się. Pasy tylnej kanapy blokują, jak w większości przypadków... Jako że opisany brak blokowania wystąpił w 2 autach, mechanizm po oględzinach i rozebraniu / złożeniu nie wygląda na uszkodzony - pytanie czy to jest OK? Próby były wykonywane w zatrzymanym aucie, czy jest możliwe że pasy zadziałają dopiero przy wystąpieniu ujemnego przyspieszenia (wykryciu sytuacji kolizji). Konstrukcja mechanizmu jest taka, że wydaje się to być możliwe. Pytanie dealerskiego serwisu o powyższe nie dało odpowiedzi, liczę na większą fachowość SIP lub doświadczonych forumowiczów. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...