A to moje cacko... Chciałem dodać album ( ale NIESTETY NIE MOGĘ ) więc dodaję lamersko
Bardzo zdrowy i bezawaryjny egzemplarz... Zamontowany gaz sekwencyjny wysokiej klasy ,auto bardzo dobrze działa na gazie i na benzynie...
Autko kupione z dobrych rąk i po sporych serwisach - zacytuję listę poniżej - była aktualna w momencie kupna : -nowy kpl. rozrząd -oryginał Subaru (przebieg około 1000km) -wszystkie nowe uszczelniacze silnika od strony rozrządu -nowa rolka, napinacz+ pasek wielorowkowy - oryginał Subaru -wyregulowane luzy zaworowe + uszczelki dekli zaworowych zrobione przy wymianie rozrządu. -nowe sprzęgło - tarcza, docisk ,łożysko oporowe, uszczelniacz walu korbowego -wszystko oryginał Subaru (przebieg tez około 1000km) -nowe świece+ przewody zapłonowe - oryginał Subaru -nowa druga sonda lambda -nowe uszczelki, szpilki i nakrętki miedzy głowicami a kolektorem wydechowym - oryginał Subaru -nowe łożyska tylnych kol + uszczelniacze - oryginał Subaru (przebieg około 500km) -wszystkie oleje nowe -MOTUL -silnik, skrzynia, dyfer, wspomaganie -nowy płyn chłodniczy -nowy płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 -nowe tarcze i klocki przód i tył - przebieg: przód 2000km , tył 1500km -nowe reperaturki w zaciskach - oryginał Subaru
Kupiłem ze zbitą lampą, pękniętym zderzakiem ale w 1 dzień uporałem się z założeniem nowych części (dzięki Jackowi), potem dokupiłem zimowe srebrne koła a na końcu okleiłem....
Na letnich ...STAN OBECNY
Przed oklejaniem
Świeżo po oklejaniu - późna jesień
Zima
A tak wyglądało w momencie kupna