Jump to content

waro

Nowy
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About waro

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    warszawa
  • Auto
    forester 2.0 xt 2013 lineatronic
    outback 2.0 diesel 2013 lineatronic
  1. w Foresterze, S4, się udało, ale naviexpert chodzi bez głosu .........., chyba, że wyłączony jest bluetooth, masakra, dodam tylko , że w OBK wszystko jest OK!
  2. Mechanik - niestety nic nie wróciło do normy, z takim przypadkiem spotykamy się każdego dnia, ale jak mówią w Subaru to norma i trzeba z tym żyć !!! FilipBB - użyłem pewnych skrótów myślowych, ale po zgaśnięciu kontrolek nie ma żadnego uzasadnienia aby siedzieć w samochodzie i słuchać radia .... Szanowny P. Andrzeju - bardzo proszę skonfrontować zaistniałą sytuację z P. Grzegorzem / foryś, którego odpaliliśmy był BIAŁY, bez tablic / Dział Techniczny - w/g opisu należałoby skupić się wyłącznie na "procedurach" operowania pedałem hamulca, a nie na tym co na drodze, całe szczęście w tym nieszczęściu, że mam automat, bo przy manualnej skrzyni w/g tych kryteriów musiałbym dwa razy wysprzęglać. Garaż ocieplony temperatura 14 - 16 st.C Slizer - a co mają Ci powiedzieć ??? będę zgadywał ... ten typ tak ma i trzeba z tym żyć ... do pierwszego dzwona !!!
  3. Witam ! Mam problem z hamulcami forysia, po całonocnym postoju.Wsiadam, odpalam, przełączam na R, otwieram garaż i ruszam. Foryś posłusznie jedzie do tyłu a ja chcąc przyhamować przed wyjazdem na ulicę naciskam ten WIELKI pedał hamulca, a foryś ..... jak jechał tak spokojnie sobie jedzie, a pedał hamulca drętwy i taki jakiś "drewniany" więc szybkie pompowanie pedałem i krótka modlitwa w intencji tych co za bramą, uda się czy się nie uda .... zatrzymać i nikomu nie zrobić krzywdy. Wizyta w ASO ...... autko postało parę godzin, panowie stwierdzili że ten typ tak ma, że wszystko zgodnie z normą / jaką ??? / że normalną praktyką jest iż przy każdym odpaleniu auta trzeba sobie podpompować i będzie ok. Podobno wysłali do centrali pytanie czy to normalne i otrzymali odpowiedź że TAK to jest normalne !!! Na moje pytanie czy mógłbym się zapoznać z tą argumentacją centrali otrzymałem odpowiedź że NIE !!! A to w/g mnie nie jest nienormalne tak samo jak /nie/działanie hamulców w moim aucie. Nadmienię również, że po odpaleniu auta demonstracyjnego, które stało parę dni pod płotem próba użycia hamulca nie skończyła się nieszczęściem tylko dlatego, że za wspomnianym autem nic nie stało. Nie jest to pierwsze moje auto i nie jest to pierwsze moje Subaru, ale w żadnym ze swoich aut nie spotkałem się z takimi objawami i podejściem ASO do tematu. Chyba że czekacie aż skończy się gwarancja i stwierdzicie że wymienić należy ............ A jeżeli procedura uruchamiania hamulców w pojeździe wymaga POMPOWANIA PEDAŁEM HAMULCA przed wyjazdem na drogę publiczną to bardzo proszę taką procedurę umieścić w instrukcji obsługi. Moje drugie auto OBK 2.0 D, 2013, tez automat, a nie wymaga takiego podejścia do tematu, poprzedni foryś 2006 też zachowywał się "normalnie" więc odpowiedź ASO nie ZADALAWA MNIE W ŻADNYM STOPNIU !!!!!!Jeśli dział techniczny może coś podpowiedzieć to będę wdzięczny !!
  4. i jak ??? drodzy użytkownicy OBK przestaliśmy już nimi jeździć ??? ja od dzisiaj doceniam wyższość komfortu foteli w/w pojazdu nad "komfortem" drugiego mojego subaraka. przez długi weckend zrobiłem jakieś 1100 km i .......... nie mogłem ustawić tak fotela, aby móc przejechać 40 - 50 km bez przestawiania jego ustawień, po prostu PORAŻKA, forek to nie jest auto dla chłopa 190/100, ale moja pani 160/50 jest zachwycona i niech tak pozostanie / dodam że to jej drugi forek w karierze / ja pozostanę przy swoim ...... OBK to komfort, komfort i ...... jeszcze raz komfort !!!
  5. waro

    Nowy Forester XT

    jeszcze raz potwierdzam, fotele w forku to porażka, na trasie wawa - zakopane - tarnów - wawa dla faceta mojej postury to męka jak wejście i zejście nad morskie oko, jedynie moja kobieta obok i guziczki na kierownicy odwiodły mnie od [trzaśnięcia] drzwiami i przesiadki w pociąg nawet 2-giej klasy z miejscem stojącym! i niech mnie nikt nie zniechęca do "mojego" ODB z fotelami jak moja ukochana kanapa w salonie . [Edycja moderatora]
  6. waro

    Nowy Forester XT

    Świetnie napisane, Też jestem pod wrażeniem tego auta, choć częściej korzystam z ODB 2.0 D lineatronic z racji swojej postury 192/100 i rzeczywiście w forku przejechać 500 czy 1000 km to wydarzenie o którym się długo pamięta, ale jak pisze autor artykułu zabawa guziczkami na kierownicy i manetkami skutecznie umila ten czas. Co do foteli - gdyby połączyć wady i zalety foteli z forka II i z tego najnowszego byłby to chyba złoty środek.
  7. będę obstawał przy swoim, wolę zjeżdżać alpejskimi serpentynami dociążając przód / mając większy wpływ na to jaką drogą podążają przednie koła / niż odmawiać zdrowaśki w intencji "uda się , czy się nie uda ? ", nawet gdy jadę autem 4 x 4 , nie wspomnę już o przednim napędzie
  8. i bezpieczniejsze przy zjeździe z górki, jeśli chcemy dociążyć przód
  9. ja niestety kręcę się po wawie,co prawda większość obwodnicą, nerwy staram trzymać się na wodzy, ale noga za ciężka, zauważyłem, że na tempomacie nie da rady za bardzo przyoszczędzić, większe pole do popisu daje jazda bez tempomatu !!! czy też macie takie odczucia ???
  10. i znowu się nie udało !!! zatankowałem przy 720 km przebiegu, weszło 50l. czyli 6,9....... czy udało się komuś zejść poniżej 6,5/100, ciekaw jestem czy jest możliwe przejechanie na baku 1000 km ...... lub więcej ?
  11. a po zakończeniu gwarancji dzwoni do mnie panienka i nawija " w/g naszych zapisów wynika iż za parę tygodni upływa termin przeglądu ... i takie tam ...... na kiedy mam szanownego pana zapisać na przegląd .... a ja na to : jak nabędę nowe auto ... " i niech się szanowna dyrekcja się nie dziwi, że my klienci wybieramy później tańsze rozwiązania poza ASO, co nie znaczy gorsze, a Wasi dealerzy narzekają " panie pięć lat temu to u mnie zapisy na miesiąc wcześniej robili" przy takim podejściu białych kołnierzyków to chyba normalne. więcej życzliwości, klient to nie wrzód na d...., to MY Wam płacimy pensje, a nie prezes czy księgowa.
  12. oczywiście jest to Twój "obiektywny" osąd, ale chyba nie to jest wiodącym tematem "Outback diesel + CVT 2013"
  13. jakieś kompleksy ??? w/g mnie nie ma znaczenia czy to wrocek, wawa, 3miasto czy poznań, podejrzewam że największy wpływ ma "waga" prawej nogi !!! np.mogę porównać jazdę OBK z forkiem - różnica 100 kucyków robi swoje i fotel z pod d... jest w stanie wyrwać, wystarczy pobawić się guziczkami na kierownicy, wciskając pedał gazu energicznie do podłogi i proszę mi wierzyć 18,0 - 20, 0/ 100 to żaden problem i jaka frajda z jazdy i ...... z miny gostka z CPNu jak tankuje rano wieczorem !!!! BEZCENNE !!! miało być ... rano i wieczorem !
  14. też do emerytów jeszcze się nie zaliczam, ale w dużym mieście, w korkach - bez problemu, poza tym i tak jeżdżę za "pół darmo", poprzednio Jeep palił mi w mieście 13 - 14/100 !
×
×
  • Create New...