Skocz do zawartości

przem196

Nowy
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia przem196

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki koledzy za porady:) test z wodą przeszedł pomyślnie nic mu nie było spryskując także przewody pewnie bedą ok może zrobie coś dla autka dobrego i zmienie te świeczki NGK pozdro chłopaki i jeszcze raz Dzięki
  2. hmm, dzięki za odp. Byłem u gazownika jak mi zakładali instalacje że przyałoby sie wymienić swiece i przewody no mówie ok, jak w domu zobaczyłem ze to nie tak hoop dobrać takie żeby chodziło dobrze. wczoraj byłem na przegladzie i rozmawiałem z nim mówił że gazowali zaturbionego OBK dwa dni przed i na drugi dzien wymieniali przewody i tylko oryginał wchodzi w gre. tak sobie pogadaliśmy i doszło do wniosku że wymienie świece na nowe a przewody zostawie te co mam bo są oryginały dopiero jak bedzie widac że coś nie tak jest to wymienie je mowiłże sztuka 150zł kosztuje i x4 troche wychodzi. Petronews dobre stwierdzenie ja też przy takich czulszych sprawach jestem zdania że oryginał najtaniej BIG J a te z JANMOR to widze sa do 156KM do 2003rok, moj jest 165KM i 2006 rok nie wiem czy to ma znaczenie czy też pasuja jak szukałem to też własnie znalazłem duzo do tych co podałeś link.
  3. Witam, był już poruszany temat przewodów zapłonowych do OBK 2006rok, kupiłem świece NGK Laser platinium premium i teraz jakie przewody czytałem że jak lipy to niema co zakładać a oryginał gdzies tak pod 500zł podchodza troche drogie. magnicor 420zł i 550zł też drogie. nie mieliscie może okazji wymieniać? Co poradzicie za firme ktora posiada w swojej kolekcji do OBKa, mile widziane opinie na temat jakichkolwiek firm czego sie nie chwytać w ogóle Pozdro tu katalog do magnicor http://www.magnecor.com.pl/MagnecorCennik2010_newx.pdf
  4. przem196

    LPG w Subaru

    UPss... ale sie rozpętało
  5. przem196

    LPG w Subaru

    a co myślicie o warsztacie we Wrocku Sparko na grabiszynskiej? instalował ktoś tam?
  6. przem196

    LPG w Subaru

    Witam, chce założyć instalacje LPG do mojego OBK 2.5 wolny ssak. jestem z Wielkopolski (Krotoszyn, Ostrów wlkp) gdzie polecacie warsztat żeby mi to założyli i dobrze sie sprawowało? co ile jeździcie na przeglady do gazownika? Myślałem żeby sie wybrać do Jako do Wawy tylko dalekoo a w razie cos jakies regulacje to daleko też jechac. Może ktoś z Was montował to mi podpowie Pozdrawiam
  7. dobra zobacze inaczej te fotki wstawić, nigdy nie wstawiałem fotek na fora także
  8. No już mozna sie pochwalić OBK zrobione no jescze małem poprawki ale jest gut:) kolorek biały 75%PERŁY I 17%xirallic efekty fajne w słoneczku:) dwie fotki wrzuciłem można luknąć
  9. już sie rozchodził ten silniczek to paliwo pewnie było jakies kiszkowate bo z tej stacji myslałem że holować trzeba bedzie:) ale świece tez musze wymienić co polecaćie za firme ? auto nie jest zagazowane ale może bedzie jak zdecyduje sie dłużej nim jeździć bo fajna furka hehe
  10. żadne błedy nie świeca- wszystko poprawnie. czy katalizator uszkodzony no raczej nie, chociaż tłumiki są troche pordzewiałe. a ten katalizator to można zdemontować tak? jak zimny troszke przydymi jasnym dymkiem tylko że to znowu może być powodem tego że on wpadł gdzies w rów czy coś przechylony musiał być i pewnie oleju delikatnie załapał bo na filtrze powietrza byłu czarne ślady. na poczatku jak swieżo odpalony to kopcił jak lokomotywa na biało potem sie wypaliło i było dobrze.
  11. blacharz to był olej wymieniłem filtry tez, dziwi mnie to że tak zaraz przestał chodził po zalaniu tej Vervy -Benzyna ( nie pomyliłem tez żeby czegoś innego wlac)
  12. Witam, otóż od niedawna jestem w posiadani9u Subaru Outback 06rok 2.5 w manualu, wersja europejska oczywiscie. Auto było uderzone długi czas stało ale silnik chodził moim zdaniem dobrze od mechanika jak odjeżdżałem też wszystko ok. mało paliwa było to podjechałem na stacje z orłem i mówie zrobie mu prezent wlałem VERVY odjechałem ze stacji jakies moze 50 metrów stanałem silnik na chodzie był zadzwoniłem w jedno miejsce chwile stałem. Skończyłem gadać patrze ruszać a on niechce wchodzić na obroty nieszło ruszyć. z wolnych obrotów jak wcisne gazu troche to delikatnie rosna obroty kucnie sobie spadna i tak chwile nierówno chodzi. niewiem co to za przyczyna czy za dobry ten prezent że z ta Verva? w domu spusciłem paliwo zalałem zwykła z shella chodzi lepiej ale jak zminy to tez podobny problem. co to może być? może ktoś sie spotkał z takim czym ? jak go leczyć ?
  13. noo wkońcu Swieżynka zakupiła swoje obk trzeba troche porobić przy nim ale pierwsze jazdy już były pozytywne i pomruk tez ma fajnyz pod maski:) znacie może kogoś kto ma cześć do obk 2006 przed liftem wersji europejskiej z wielkopolski lub dolnyślask chetnie bym skorzystał dajcie znać na priv
  14. Wiec to kupiłem obk 2006 rok przed liftem 2.5i w manualu z reduktorem wersja europejska taka jaka chcialem. jeszcze troche przy nim roboty bo delikatnie ma kuku prawa strona bokiem ale jest ok. potem chce go zagazować i tak myśle bo tu na forum to specjalizuje sie Jako z wawy chetnie bym do niego zawiózł tylko mam kawałek drogi ponad 300km tylko pewne by było ze założone przez fachowca i potem mniej problemow i lepsze działanie czesci potrzebuje do niego a i to jest bialy kolor powiem że nawet ma swój urok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...