Wredne Osaczysko Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Mam mały problemik , w ecuexplorer cały czas pokazuje mi błąd 32 sondy lambda , po wykasowaniu błędu pojawia się natychmiast po uruchomieniu silnika , po dłuższej jeździe zapala się check engine . Auto wydaje się bardziej mułowate i lekko poszarpuje.W trakcie krótkiej przejażdżki od 0 do 100 max 4600 rpm wskazania sondy to 0,255 V - 0,340 na rozgrzanym silniku. W jaki sposób za pomocą exuexplorera zdiagnozować przyczynę ? tzw na jakie parametry zwrócić uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 2 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Miałem to samo, P0032 . To jest błąd grzałki sondy lambda nie wskazań samej sądy. Nie wiem czy ecu-explorer ma dostęp do napięcia na obwodzie grzałki. Bo to co ty widzisz to jest sygnał sondy - wskazanie sondy. ECU sprawdza czy napięcie na grzałce czujnika jest właściwe. Jeśli napięcie jest za wysokie to zwarcie jest i ECU zgłasza ten błąd aby to naprawić . Sprawdź czy jest napięcie 12V na pinie zasilającym grzałkę tej sondy , sprawdź kable czy nie są przerwane, sprawdź opór obwodu grzałki jak jest bliski zero to masz zwarcie w tym obwodzie i do wymiany element. Albo zleć warsztatowi wymianę tej sondy. Ponoć to jest częsta wada tych czujników tlenu. tu masz poglądowy schemat: https://www.engine-codes.com/p0032_subaru.html Ja za tą sondę zapłaciłem chyba cos w okolicy 400 do 500 pln. I chyba produkuje to firma DENSO.https://parts.subaru.com/a/Subaru_2000_Forester-S-25L-AT/_54102_6024328/EXHAUST-EXHAUST--MUFFLER/S10-440-01.html czesc 22641. Moje objawy to było falowanie obrotów tylko ze ja mam inny ECU inny samochód. Edytowane 2 Listopada 2017 przez Zbyszek_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Witam. Podłącze się do tematu bo mam podobnie. Mój błąd to P0136 czyli druga lambda..... Poza checkiem nic się nie dzieje, silnik chodzi normalnie. Też sonda do wymiany ? Czy może jakaś tulejka tuningowa załatwi sprawe ? (w poprzednim aucie miałem po założeniu gazu błąd katalizatora (czyli tez drugiej lambdy) i tulejka załatwiła sprawę od ręki) Dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_ Opublikowano 3 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Ta tylna to tylko tzw 'ekologia'. Ja bym wstawiał tą tulejkę, ludzie na internetach piszą, że to jest działą. Ile ty tym autem i nasmrodzisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam. Podłącze się do tematu bo mam podobnie. Mój błąd to P0136 czyli druga lambda..... Poza checkiem nic się nie dzieje, silnik chodzi normalnie. Też sonda do wymiany ? Czy może jakaś tulejka tuningowa załatwi sprawe ? (w poprzednim aucie miałem po założeniu gazu błąd katalizatora (czyli tez drugiej lambdy) i tulejka załatwiła sprawę od ręki) Dzięki za podpowiedzi Wstawiłem tulejķę kątową na 2 sondzie (kod błedu P0420) i przez 1,5 roku spokój. Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 4 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Rozłącz kostkę i ponownie podłącz - u mnie pomogło, spokój pół roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się