Skocz do zawartości

Turbo Garret 3582


abecer

Rekomendowane odpowiedzi

Raz że to wygląda na chińską podróbę nie na Garetta, dwa że ma flanszę T3, która nie pasuje P&P do Subaru. Jak już koniecznie chcesz ją montować to pod tzw. rotated setup. Pytanie tylko czy masz silnik przygotowany pod taki setup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, skwaro napisał:

Raz że to wygląda na chińską podróbę nie na Garetta, dwa że ma flanszę T3, która nie pasuje P&P do Subaru. Jak już koniecznie chcesz ją montować to pod tzw. rotated setup. Pytanie tylko czy masz silnik przygotowany pod taki setup.

Nie widziałem tego jeszcze na oczy jeżeli chodzi o oryginał czy chinola.  Silnik będzie budowany by był w stanie wytrzymać około 600 koni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak budujesz taki projekt to kup ori Garretta, szkoda ryzykować. Co do montażu, to pod taką moc i tak pewnie rotated setup będzie, więc zamontowanie nie powinno być problemem przy ilości innych przeróbek. Albo custom DP albo przejście z seryjnego DP na T3 i tyle. A dolot i tak trzeba rzeźbić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, skwaro napisał:

Jak budujesz taki projekt to kup ori Garretta, szkoda ryzykować. Co do montażu, to pod taką moc i tak pewnie rotated setup będzie, więc zamontowanie nie powinno być problemem przy ilości innych przeróbek. Albo custom DP albo przejście z seryjnego DP na T3 i tyle. A dolot i tak trzeba rzeźbić.

Zgadza się,  projekt jest dość gruby więc wszystko jest robione zgodnie ze sztuką.  Podjade jeszcze sprawdzić to turbo i zobaczymy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, skwaro napisał:

Z tego co pamiętam to ori turbo ma zawsze Garrett wybite na muszli, a model jest na przynitowanej tabliczce nie bezpośrednio na obudowie.

Ok, wielkie dzięki. Da się to jakoś inaczej sprawdzić, na podstawie tego numeru seryjnego np.? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, tu masz info co i jak:

https://garrett.honeywell.com/products/turbo-identification/

 

I jeszcze to:

Garrett® Part Number

Standard Format: 721021-5006S

  • A standard Garrett part number consists of 6 digits before the dash and 4 digits after the dash, followed by "S".
  • The system will recognize the number with or without the dash.

OE and OES Variations

  • A standard Aftermarket (IAM) part number always begins with "5" after the dash. (For example: 721021-5006S)
  • The OES part number differs from the IAM part number only in that it does not have the "S" at the end. (For example: 721021-5006)
  • The OE part number differs from the IAM part number in 2 areas:
     - it begins with "0" after the dash.
     - it does not have the "S" at the end.
    (For example: 721021-0006)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...