abecer Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 (edytowane) Witam. Posiadam nowe turbo, jak w temacie. Moje pytanie, czy podejdzie to do wrx sti 06? Edytowane 4 Października 2017 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Raz że to wygląda na chińską podróbę nie na Garetta, dwa że ma flanszę T3, która nie pasuje P&P do Subaru. Jak już koniecznie chcesz ją montować to pod tzw. rotated setup. Pytanie tylko czy masz silnik przygotowany pod taki setup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 1 minutę temu, skwaro napisał: Raz że to wygląda na chińską podróbę nie na Garetta, dwa że ma flanszę T3, która nie pasuje P&P do Subaru. Jak już koniecznie chcesz ją montować to pod tzw. rotated setup. Pytanie tylko czy masz silnik przygotowany pod taki setup. Nie widziałem tego jeszcze na oczy jeżeli chodzi o oryginał czy chinola. Silnik będzie budowany by był w stanie wytrzymać około 600 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Jak budujesz taki projekt to kup ori Garretta, szkoda ryzykować. Co do montażu, to pod taką moc i tak pewnie rotated setup będzie, więc zamontowanie nie powinno być problemem przy ilości innych przeróbek. Albo custom DP albo przejście z seryjnego DP na T3 i tyle. A dolot i tak trzeba rzeźbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Godzinę temu, skwaro napisał: Jak budujesz taki projekt to kup ori Garretta, szkoda ryzykować. Co do montażu, to pod taką moc i tak pewnie rotated setup będzie, więc zamontowanie nie powinno być problemem przy ilości innych przeróbek. Albo custom DP albo przejście z seryjnego DP na T3 i tyle. A dolot i tak trzeba rzeźbić. Zgadza się, projekt jest dość gruby więc wszystko jest robione zgodnie ze sztuką. Podjade jeszcze sprawdzić to turbo i zobaczymy co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Z tego co pamiętam to ori turbo ma zawsze Garrett wybite na muszli, a model jest na przynitowanej tabliczce nie bezpośrednio na obudowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 4 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 3 minuty temu, skwaro napisał: Z tego co pamiętam to ori turbo ma zawsze Garrett wybite na muszli, a model jest na przynitowanej tabliczce nie bezpośrednio na obudowie. Ok, wielkie dzięki. Da się to jakoś inaczej sprawdzić, na podstawie tego numeru seryjnego np.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2017 Można, tu masz info co i jak: https://garrett.honeywell.com/products/turbo-identification/ I jeszcze to: Garrett® Part Number Standard Format: 721021-5006S A standard Garrett part number consists of 6 digits before the dash and 4 digits after the dash, followed by "S". The system will recognize the number with or without the dash. OE and OES Variations A standard Aftermarket (IAM) part number always begins with "5" after the dash. (For example: 721021-5006S) The OES part number differs from the IAM part number only in that it does not have the "S" at the end. (For example: 721021-5006) The OE part number differs from the IAM part number in 2 areas: - it begins with "0" after the dash. - it does not have the "S" at the end. (For example: 721021-0006) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się