nrb Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Wczoraj gdy kupowałem olej, trafiłem na mocno zapalonego sprzedawcę i trochę pogadaliśmy na ten temat. Zeszło na filtry oleju i zwrócił mi uwage na jedną rzecz, na którą nigdy nie patrzyłem - bypass filtra. Że musi być odpowiedni do danego silnika, bo jak będzie nieodpowiednia wartość, to źle. Nie powiedział tylko w którą stronę. Nie ciągnąłem dalej tematu, ale tak sobie teraz myślę, o co mogło chodzić? Sprawdziłem dane techniczne i wyszło na to że wartości (dla mojego Legaca) wyglądają następująco: Ori filtr: 1,57 bar Mahle: 1,30 bar Mann: 1,00 bar Filtron: b.d. I teraz, o co chodzi? Im mniejsza wartość tym bezpieczniej? czy przeciwnie, wszystkie poza ori mają za małą i to właśnie źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 Poczytaj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 28 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 O super, to właściwie odpowiada na moje pytanie. Czyli jeśli nie ścigam się, nie kręcę do czerwonego pola, a raczej zależy mi na oszczędzaniu silnika - to niższe wartości są spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się