AlexClyde Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Witam, pojawił mi się problem w mojej śwince, w momencie gdy przyspiesze ostro i tak do 5 tys obr nagle auto potrafi stracić moc, bost z 1 bara spada do 0,3. Po zgaszeniu odpaleniu wraca do normy i poki nie przekrocze 5 tys smiga git, podlaczelm kompa i tu mój ból bo żadne byki nie wychodzą, żadnych błędów, check sie oczywiscie nie zapala kiedy wpada w ten tryb. w bramce zamkniętej również nic, wiec jak byl w trybie awaryjnym podpialem kompa nie gaszac auta, dalej nic. Ktoś miał podobny problem? Nie sądzę, żeby go turbo przeładowywało. Proszę o porady Witam jescze raz. Jestem bardzo zawiedziony ze nikt nie udzielil zadnych wskazowek. Problem juz rozwiazalem bylo troche szukania ale auto znow smiga jak powinno. Info na priv. Prosze o zamkniecie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Warto napisać co wyszło może kogoś naprowadzi na usterkę..pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Wypadało by napisać co było przyczyną, dla potomnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes91191 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Mi to wygląda na zacinający się wastegate, przeładowuję i wchodzi w tryb awaryjny. Posiadasz wskaźnik afr? Sprawdź wastegate ruszając za cięgno czy się przypadkiem nie zacina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlexClyde Opublikowano 23 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Witam, już opisuję. okazało się, że zawór upustowy bov zaczął puszczać ciśnienie, spadek nie był duży ok 0,2 bar, ale komputer oczywiście widział, że coś nie alo i odcinał turbo. Po założeniu zaworu DV i próbach wszystko znów ok. Zamówiony teraz zawór turbosmarta i ma być ok;) miałem HKS, ale już miał tyle lat, że miał prawo się wypracować. Osłabła w nim sprężyna i jest rysa w cylinderku gdzie pracuje tłok zaworu. Pozdrawiam !:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się