Jump to content

Napięcie rozrządu


Narrator

Recommended Posts

Witam

 

Wczoraj regulowałem luzy zaworowe w Imprezie GD 2000r. Pierwszy raz. Po ściągnięciu osłony rozrządu miałem okazję zobaczyć pasek który mechanik wymieniał mi ok. 2 miesięcy temu. Pasek przy nacisku ręką wydaje mi się dość luźny. Zawsze myślałem że naprężenie powinno być solidne. Co najmniej takie jak paska alternatora.

Na tym filmie widać z jaką łatwością pasek ugina się przy dotyku: https://goo.gl/photos/QB8CqBSA8Ev8BUQX7

 

Moje pytanie brzmi: Czy to powinno być takie luźne? Od czasu wymiany rozrządu silnik zaczął mi miauczeć przy wysokich obrotach. Myślałem że to kółko napinacza paska klimy. Ale teraz mam wątpliwości czy to przypadkiem nie przez słabo napięty rozrząd.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, 555marcin napisał:

Wygląda na poprawnie napięty, za co zresztą odpowiada napinacz hydrauliczny. A wymieniałeś kompletny rozrząd?

 

Tak. Był komplet robiony. 

Mam jeszcze jedno pytanie. Pasek rozrządu jest węższy niż te koła rozrządu na których jest oparty. Czy ma znaczenie czy pasek znajduje się na środku czy przy którejś z krawędzi kół?

kolo.thumb.jpg.2d140aa645ba94a3ebd8dfb3d202db4a.jpg

 

Chodzi mi o to czy te przestrzenie które oznaczyłem jako A powinny być równe tak aby pasek był na środku koła czy nie ma to znaczenia i może być z brzegu?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...