MakusP Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) Cześć wszystkim, Zacznę od przywitania się, jestem nowy w tych szeregach. Nazywam się Mateusz mam 23 lata poruszam się Audi a8 oraz od miesiąca Subaru Imprezą 2.0 n/a z 2003r. Od pewnego czasu miałem niepokojące objawy przy odpalaniu auta: -odpalał ciężko -odpalał np za drugim lub trzecim razem (czasami od razu) -bardzo niskie obroty (nie zawsze) -czasami go przycinało na obrotach wymieniłem filtry i pompę paliwa lecz nie przyniosło to żadnego efektu, Dziś postanowiłem przeczyścić przepustnicę (była mega brudna) oraz odkręciłem i wyczyściłem silnik krokowy, po zamontowaniu kilkukrotnie odpaliłem zapłon na ok. 10s po czym odpalił bardzo dobrze, auto pozostawiłem na 15 min po czym postanowiłem się przejechać by sprawdzić efekty, efekt natomiast był taki że mocno zaczęło go przycinać, i odcinać paliwo nierównomiernie (szarpało), po kilku minutowej jeździe wyskoczył CHECK ENGINE, kupiłem też ostatnio kabel VAG KKL, i chciałbym zaadaptować przepustnicę i odczytać błędy, próbowałem różnymi programami które znalazłem tu na forum między innymi: freessm, obd autodoctor, pcmscan lecz każdy z tych programów nie łączy minie z ECU, porty com ustawione są ok, czyta kabel lecz gdy chcę skanować np silnik, pojawia się komunikat o błędzie z połączeniem. Przeszukałem różne fora i próbowałem różne sposoby i już naprawdę nie mam pomysłu co z tym zrobić. Czy może któryś z bardziej doświadczonych kolegów pomógł by mi w tej sytuacji ? Edytowane 13 Maja 2017 przez MakusP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewy87r Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Z silnikiem by się połączyć to musi chyba być włączony, reszta na zapłonie chyba powinna działać ale nie jestem pewien Sterowniki zainstalowane? widzie komp interfejs? Czy nie? Może kable ma diodę ? Czy ona świeci jak się podłączy kabel? btw. raczej ci zalewa z jakiegoś powodu kabel raczej niezbędny do diagnozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakusP Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 Sterowniki zainstalowane, komp wszystko widzi, problem jest tylko w programie gdy chcę zeskanować np silnik wyskakuje błąd komunikacji, kabelek ma diodę i ona się świeci. Co do zalewania to słychać przy dodaniu gazu przepływ paliwa w okolicach środkowego tunelu, pierwszy raz się spotykam z takim przypadkiem I dzięki za szybką odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) Przewody od paliwa masz przy lewym progu.Dzwięk przelewania to najprawdopodobniej z nagrzewnicy dobiega. Uklad chlodzenia sprawdź. kup drugi kabel kkl. Zawory sprawdz. świece przewody tez do weryfikacji. szarpanie nie zawsze musi oznaczac brak paliwa. Edytowane 16 Maja 2017 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się