Skocz do zawartości

chlodnica i plyn chlodniczy.


Dtm

Rekomendowane odpowiedzi

czesc. dolewajac ostatnio plynu do chlodnicy zauwazylem dosc niepokojacy problem mianowicie konsystencje i kolor tego co jest i w zbiorniczku wyrownawczym i po odkreceniu korka chlodnicy. ma on kolor prawie ze zolty i konsystencje jakby kislu z piaskiem sam nie wiem jak to nazwac. dolaczam zdjecie. czymi sie tylko wydaje czy to typowy objaw jebnietej uszczelki pod glowica?

18280733_1486606908057529_1462748770_n.jpg

Edytowane przez Dtm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, mógł zgnić ten króciec który jest podłączany do górnego węża. Zrób porządną płukankę najlepiej samemu bo mechanik spuści Ci 2 razy wode i wleje płyn a w twoim przypadku trzeba trochę więcej czasu na to poświęcić, oczywiście może też być upg ale ja w podobnej sytuacji musiałem tylko przepłukać układ i ponad rok czasu minęło i jest spokój. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam objaw co u ciebie, jeśli Ci nie kopci jakoś na biało ani nie daje innych oznak upg to po prostu wypłucz układ tak jak na filmiku, inwestujesz około 100 zł na wodę destylowaną , płyn i płukacz i jeśli operacja się powiedzie to masz zaoszczędzone koszta upg, a jak z tym podjedziesz do mechanika to na 99% jego diagnoza będzie UPG. Jak byś mieszkał bliżej to bym Ci to zrobił jeśli masz układ podobny jak w gf bo to jest banalne tylko czasochłonne. U mnie piana była najprawdopodobniej przez to że przy wymianie rozrządu mieli mi wypłukać układ chłodzenia, wlali najprawdopodobniej płukacz do płynu i go źle wypłukali + miałem naprawianą chłodnicę także była możliwość że była czymś kiedyś zalewana i po czasie wyszła piana taka jak u ciebie w chłodnicy. 

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta piana jest tylko na samej powierzchni. wlaczylem go przed chwila odpalilemna fullogrzewanie i o dziwo 20 min chodzil a wiatraki w chlodnicy sie nie wlaczylynawet. temperatura w okolicy rysunku termometra i nic nadalnie dzialaja. kiedys padl mi predkosciomierz i chodzily przez jakis czas odrazu po wlaczeniu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dtm napisał:

ta piana jest tylko na samej powierzchni. wlaczylem go przed chwila odpalilemna fullogrzewanie i o dziwo 20 min chodzil a wiatraki w chlodnicy sie nie wlaczylynawet. temperatura w okolicy rysunku termometra i nic nadalnie dzialaja. kiedys padl mi predkosciomierz i chodzily przez jakis czas odrazu po wlaczeniu silnika.

 

 

Jak padł Ci prędkościomierz i wiatraki chodziły cały czas zaraz po odpaleniu, to mogłeś mieć do wymiany impulsator ze skrzyni bo jak on padnie to takie ma objawy, mogłeś mieć też odcięcie zapłonu w okolicach 4.5krpm. Jeśli impulsator ktoś Ci zmienił to nie ma się czego obawiać wszystko powinno wrócić do normy i nie ma to nic do tego syfu w układzie ani do późnego załączenia się wiatraków, jak byś przez te 20 min trzymał gaz na 2k obrotów to powinny się przez te 20 min załączyć wiatraki. A i na full ogrzewaniu pamiętaj też że auto się dłużej grzeje. Jeśli termo nie puszcza ani wiatraki się nie włączają a temperatura jest w normie to nic takiego, tak ma być. Mi przez zimę rekordowo na obrotach jałowych grzał się około 1h zamim puścił termostat, a temp. była cały czas w normie. 

 

Jak spuścisz płyn to powinien wylecieć brudny, rób jak uważasz ale ja to przerabiałem i wystarczyła płukanka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...