Skocz do zawartości

not Party STI by Wujek


wujek19922

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Czołem wszystkim 

kolejny up :) Subarynka miewa się dobrze :) pomalutku staram się uzbroić ją na sezonowe latanie po torach i z racji tego zmieniłem fotel kierowcy na Bride LomMax Replica z pasami TAKATA, niestety był to tragiczny wybór ponieważ fotel jest tak nie wygodny że szkoda gadać i z racji tego że jestem słusznych rozmiarów ciężko mi go użytkować na codzień. 
Dodatkowo wpadł nowy olej po kolejnych 5k km oraz wkładka coswortha. 

Fotel aktualnie jest na sprzedaż z mocowanie pod STI 2015 + 

Szukam cały czas jakiś rozsądnych foteli w dobrej kasie w miarę wygodnym z zintegrowanym zagłówkiem by móc założyć szelki. 

Plan na teraz, wrócić na seryjny stołek. Potem znaleźć fotele w dobrej kasie, aktualnie szukam oryginalnych Recaro z Lancera EVO X. 
 

 

Edytowane przez wujek19922
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 22.02.2018 o 00:33, wujek19922 napisał:

i taki dźwięk w subaru powinien być zawsze, a nie to co pożal się boże było... :facepalm:

'15 w serii już brzmi nieźle, posłuchaj kiedyś seryjnego lanosa sti :D 

 

bardzo fajnie brzmi ten Twój :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witaj, czy możesz opisać krótko jak sprawdza się na codzień takie Subaru STI. Czy twardość tego auta mocno doskwiera przy naszych drogach? Jak wygląda jazda na dalszych trasach? Będę wdzięczny za jakieś sugestie gdyż nie ma nikogo w moim otoczeniu kto jeździ tym modelem a ja zamierzam się na Last edition. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 12.05.2018 o 14:57, Macsoft napisał:

Witaj, czy możesz opisać krótko jak sprawdza się na codzień takie Subaru STI. Czy twardość tego auta mocno doskwiera przy naszych drogach? Jak wygląda jazda na dalszych trasach? Będę wdzięczny za jakieś sugestie gdyż nie ma nikogo w moim otoczeniu kto jeździ tym modelem a ja zamierzam się na Last edition. 

 


Hej, jeśli chodzi o ogólny użytek codzienny to w zasadzie nie mam się czego czepić, ale gdybym miał teraz jeszcze raz kupować to auto to tylko jako dodatkowe do "upalania torowego", a teraz takie małe plusy i minusy biorąc kryterium jazdy typowo daily. 

Plusy: 
+ przestronne wnętrze 

+ duży bagażnik 

+ dużo miejsca na tylnej kanapie (wożę czasami dziadków, którzy są po 90 i nigdy nie narzekają :D ) 
+ połączenie z telefonem 
+ szyberdach 
+ duży schowek 
+ prezencja samochodu (każdy łamie sobie kark patrząc co to jedzie szczególnie przy wydechu full przelot 3") 
+ genialny napęd 4x4 

Minusy: 
- dość twarde zawieszenie (idealne na tor / gorzej z jazdą na codzień) 

- marna jakość wykonania (po 25k km praktycznie każdy plastik u mnie trzeszczy) 
- tragiczne fotele kierowcy jak i pasażera (zero trzymania, brak regulacji w odcinku lędźwiowym) bo dłuższej trasie ok. 300km nie czuje kręgosłupa
- jako meloman powiem że jeszcze tak złego zestawu audio dawno nie słyszałem (już VW Golf w standardzie ma dużo lepszy) 
- duże spalanie, ale jak to mówią jak stać Cię na konia to i musi Cię stać na paszę :D  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...