Skocz do zawartości

Przytłumiony silnik Subaru Impreza GC/GL 1999r.


Adrian Foto

Rekomendowane odpowiedzi

Objaw jest losowy ale częsty:

Blokada na różnych obrotach 3/4/5 tysięcy np. na różnych biegach, wtedy trzeba trochę przytrzymać gaz lub zredukować i przepalić. Czasami na jedynce/dwójce kangur.


Teorii jest kilka:
-Lewe powietrze
-Problem układem paliwowym (pompa paliwa)
Zaproponowane dzisiaj przez mechanika:
-wymiana świec i kabli wysokiego napięcia (czy to jest najbardziej prawdopodobne?)

Może być tak, że nie ma iskry i silnik jest zalewany paliwem. Dzisiaj się wsłuchałem i słychać takie trochę strzały z silnika, zalewa może paliwem i więcej tego stuffu wybucha?

-Może inny problem z elektryką?

Poprzedni właściciel wymienił czujnik spalania stukowego. Co może dać takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm kable możesz zrobić ,ale zazwyczaj kasa w błoto. Swiece,kable i dalej cewka, ale gdy to jest uwalone raczej trzepało by silnikiem na wolnych itp. Da sie poznać że jeden gar kuleje. Jeżeli tego nie ma to osobiście szukał bym gdzieindziej

możesz wykręcić świece- jak będą okopcone na czarno to przelewa paliwem.

choć jak piszesz że przy obrotach to niekoniecznie muszą być czarne.


Ja strzelam czujnik spalania stukowego lub lambade. Najlepiej podjechac na kompa i w czasie rzeczywistym obadać cofnięcie zapłonu itp. rzeczy na które jestem za głupi :P

 

"efekt kotwicy" najczesciej powoduje nadpobudliwy czujnik spalania stukowego. Jest potwierdzone ,że jego wadliwe działanie nie zawsze daje chceck engine.

ale zanim wymienisz przebadaj dokładnie, bo tak po kolei mozna sobie wymieniać w Pandzie, w imprezie przyjdzie Cie troche $$$ <_<

Edytowane przez Matiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm kable możesz zrobić ,ale zazwyczaj kasa w błoto. Swiece,kable i dalej cewka, ale gdy to jest uwalone raczej trzepało by silnikiem na wolnych itp. Da sie poznać że jeden gar kuleje. Jeżeli tego nie ma to osobiście szukał bym gdzieindziej

 

możesz wykręcić świece- jak będą okopcone na czarno to przelewa paliwem.

 

choć jak piszesz że przy obrotach to niekoniecznie muszą być czarne.

 

 

Ja strzelam czujnik spalania stukowego lub lambade. Najlepiej podjechac na kompa i w czasie rzeczywistym obadać cofnięcie zapłonu itp. rzeczy na które jestem za głupi :P

 

"efekt kotwicy" najczesciej powoduje nadpobudliwy czujnik spalania stukowego. Jest potwierdzone ,że jego wadliwe działanie nie zawsze daje chceck engine.

 

ale zanim wymienisz przebadaj dokładnie, bo tak po kolei mozna sobie wymieniać w Pandzie, w imprezie przyjdzie Cie troche $$$ <_<

Czujnik spalania stukowego był wymieniany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli nie jest nowy, oryginalny to nie jest powiedziane że musi być sprawny. Na alegro połowa ma pękniętą obudowe....

choć ten pomysł z pompą też nie jest głupi. :huh:

Jeżeli poprostu nie ma jakieś jopy ze stykiem kabli, to uszkodzone odcięcie zapłonu/pompy może daje takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...