przemowrc Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Cześć. Mam takie pytanko, czy kojarzy ktoś co to może być? Zaczyna się przy naciśnięciu hamulca i tak sobie piszczy dziwnie aż do momentu, kiedy to nie zredukuję prędkości poniżej 15-20 km/h. Wtedy zazwyczaj cichnie. W środku tego tak nie słychać, ale jak otworzę okno, to jest głośny dźwięk. Obstawiam serwo, ale nie mam pewności. Przewód podciśnienia jest cały. Macie jakieś pomysły? Nikt, nic? Żadnych sugestii, podobnych przejść? Nie wierzę Edytowane 19 Października 2016 przez przemowrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leskod-72 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jakby się klocki kończyły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) Sprawdzałem dziś i klocki mają jeszcze troszkę do końca. Zresztą po odpuszczeniu hamulca piszczy dalej Jak auto toczy się do tyłu to cały czas piszczy, nawet nie dotykając hamulca... Cholernie dziwne to... Edit... leskod-72 Ty możesz mieć rację. Niby sprawdzałem klocki, ale tylko z prawej strony, sądząc, że obydwie strony są takie same. Dziś w tym deszczu wysłuchałem, że to z lewego koła ewidentnie dochodzi. Chyba szykuje się regeneracja zacisku i wymiana klocków... Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Października 2016 przez przemowrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leskod-72 Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Daj znać czy zgadłem.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 wez pod uwagę ze jak zacisk ma za soba troche lat to klocek ten od wewnetrznej strony (ten ktorego nie widac dopoki nie zdejmiesz zacisku) zyżywa się bardziej niż ten zewnetrzny. Pewnie go juz tam wogole nie ma :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 (edytowane) Ostatnio rozebrałem całą prawą stronę, bo mi coś stukało i szukałem przyczyny i klocki były w około 2/3 zużyte. Tak na oko. I to mnie zmyliło, bo byłem pewien, że obydwie strony będą takie same. No i jeszcze ten dźwięk, który nie ustawał po puszczeniu hamulca... Teraz jednak wszystko wskazuje, że zacisk zapiekł i klocek jedzie cały czas po tarczy, tylko do momentu aż zaczęło piszczeć żadnych niepokojących objawów nie było. Jutro zdejmuję zacisk i obejrzę klocki z lewej, to dam Ci leskod-72 znać, czy Twoja diagnoza była trafna. ... No i faktycznie był to klocek. Wewnętrzny zużyty aż do sygnalizatora, a zewnętrzny w połowie tylko. W poprzednich moich samochodach nie spotkałem się z tak nierównym zużyciem klocków. Grunt, że sprawa wyjaśniona. Dzięki za podpowiedzi Edytowane 22 Października 2016 przez przemowrc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się