Skocz do zawartości

.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fajny, jak się sprawuje ? Powiedz jak zgrywa się ten silnik z automatem, czy go zamula czy niekoniecznie? bo ciągle jestem w rozterce czy twardo obstawiać na manuala czy jak się trafi to wziąć AT... Jestem w trakcie poszukiwań podobnego... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak to mówią Upg i tak będzie prędzej czy później. m Zastanów się może zrobić silnik przed tunem. Mam na myśli pierścienie uszczelki oringi plus szpilki arp, smok wzmocniony, pompę paliwa zmienić. Wydech na pewno byl by lepszy dla silnika bez katow ale wiadomo nie każdemu to pasuje wiec z sportowym katem i już. Następnie zmapować i wtedy powinien w miarę bezpiecznie śmigać . Jako że masz automat to jeszcze pewnie tu można by zmienić konwerter ale to juz pytanie do kolegów z A/T jak np @Cinar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Chyba wiesz, o co mi chodzi z tym 2.5 ;) W dzisiejszych czasach silniki do kosiarek w autach już nikogo nie dziwią, ale w porównaniu do starego Subarowego 2.0 fabryczna konstrukcja nie jest już tak wytrzymała.

Tam bez większych nakładów i operacji w silniku wyciągniesz ~250km ze 177 - przy takim przyroście nie wahałbym się ani chwili, ale przy 5%? Wiem, że nie maksymalna moc jest najważniejsza, ale jednak dobrze oddaje sytuację.

 

Celowałbym w 260-270km, ale czy idzie coś takiego osiągnąć ze sportowym kat'em, bez grzebania w silniku i bez wymiany turbiny? To chyba granica jej możliwości? Za to skrzynia akurat potrafi sobie poradzić ze znacznie większymi mocami.

Jeśli dostanę sensowną ofertę od któregoś tunera to poważnie ją rozważę, ale większość nawet nie odpisuje. Pewnie mają prostsze przypadki do roboty :)

Mam identycznego Forczysława i...na seryjnych gratach remap zrobiłem u pewnego LPG tunera.

Nie wiem w cyfrach jakie sa przyrosty (i na oszalamiajacych wynikach mi nie zalezalo co wyraznie zaznaczalem) ale:

-wczesniejsze telepanie buda jak reka odjal

-auto wyczuwalnie lepiej sie zbiera

-skrzynia "jakby" lepiej dzialala

-i to wszystko na LPG :)

 

Acha - wydaje mi sie ze silnik ma tendencje do szybszego nagrzewania ale chlodnica Mishimoto skutecznie "robi" robote...ale to moze byc subiektywne wrazenie ..jakos tak but mocniej operuje ;)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Z wad: nie chciałem podpinać wiązki kamery bezpośrednio do akumulatora, aby czasem z niego nie żłopała, więc pokombinowałem i podłączyłem kamerę do ACC.

potencjalnie do zastosowania: http://www.blackvuepolska.pl/power-magic-pro i http://www.blackvuepolska.pl/power-magic-battery-pack.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chińczyki przewidziały w wiązce tylko jeden minus - dosłownie, byłby wspólny (battery z tego urządzenia jak rozumiem i ACC), więc miałbym dwa obwody w całym aucie.

Możesz rozwinąć myśl o jakich obwodach piszesz? Ja podałem dwa urządzenia: jedno to odcięcie zasilania na urządzenie u Ciebie kamera, oraz możliwość ciągłego zasilania urządzenia niezależnie od akumulatora z samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...