suselek17 81 Posted September 17, 2016 Author Share Posted September 17, 2016 Przejeździłem takim 2.0 137KM (manual, z 2004) ładnych parę lat i jakieś 100kkm (sprzedałem przy przebiegu 170kkm). Żałuję że nie założyłem LPG, to raz. Dwa, z grubszych usterek to oczywiście dwumasa (charakterystyczne ćwierkanie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach), wiskoza i łożyska w skrzyni. Poza tym to fajny, wygodny dupowóz. Spalanie od 7.6 do 12 w warszawskich korkach. Żeby sprawnie wyprzedzać na trasie trzeba redukować i wysoko kręcić. Aha, pierwsza dwumasa wymieniona przez ASO jeszcze na gwarancji (przy ok. 90kkm), wytrzymała do 140kkm. Potem konwersja na jednomasę i spokój. To dobry pomysł z tą konwersja. Jaki jedt orientacyjny koszt takiego zabiegu i jakiej części najlepiej użyć? Jak to dobrze,że mam 4eat Link to post Share on other sites
Godlik 18 Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 To dobry pomysł z tą konwersja. Jaki jedt orientacyjny koszt takiego zabiegu i jakiej części najlepiej użyć? Ja płaciłem 2.5k, numerów części nie znam - oddałem do mechanika i to był już jego problem W AT nie ma dwumasy? Nie. Sprzęgła też nie Link to post Share on other sites
suselek17 81 Posted September 17, 2016 Author Share Posted September 17, 2016 Dzieki ☺ Generalnie zakładam ze bedzię AT ☺ Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now