suselek17 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Przejeździłem takim 2.0 137KM (manual, z 2004) ładnych parę lat i jakieś 100kkm (sprzedałem przy przebiegu 170kkm). Żałuję że nie założyłem LPG, to raz. Dwa, z grubszych usterek to oczywiście dwumasa (charakterystyczne ćwierkanie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach), wiskoza i łożyska w skrzyni. Poza tym to fajny, wygodny dupowóz. Spalanie od 7.6 do 12 w warszawskich korkach. Żeby sprawnie wyprzedzać na trasie trzeba redukować i wysoko kręcić. Aha, pierwsza dwumasa wymieniona przez ASO jeszcze na gwarancji (przy ok. 90kkm), wytrzymała do 140kkm. Potem konwersja na jednomasę i spokój. To dobry pomysł z tą konwersja. Jaki jedt orientacyjny koszt takiego zabiegu i jakiej części najlepiej użyć? Jak to dobrze,że mam 4eat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 17 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 To dobry pomysł z tą konwersja. Jaki jedt orientacyjny koszt takiego zabiegu i jakiej części najlepiej użyć? Ja płaciłem 2.5k, numerów części nie znam - oddałem do mechanika i to był już jego problem W AT nie ma dwumasy? Nie. Sprzęgła też nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suselek17 Opublikowano 17 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2016 Dzieki ☺ Generalnie zakładam ze bedzię AT ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się