Paku Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Witam, Oglądałem ostatnio OBK H6, w którym zauważyłem że pocą się końcówki dwóch rurek widoczne np. na załączonym zdjęciu między zbiorniczkiem wyrównawczym p. hamulcowego a górnym mocowaniem LP amorka. Nie miałem szansy dokładniej się przyjrzeć więc chciałem zapytać co to za rurki i czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Na zdjeciu nie ma H6... te rurki to doplyw i powrot paliwa, z pewnoscia pachna benzyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Raczej nie powinny się pocić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Na zdjeciu nie ma H6... te rurki to doplyw i powrot paliwa, z pewnoscia pachna benzyna... Kłócić się nie będę, ale plik nazywa się: 2006-Subaru-Outback-36R-engine-02.jpg, chociaż wygląda że są 4 cylindry W każdym razie rurki są w tym samym miejscu. Raczej nie powinny się pocić. A co może być przyczyną? Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Paku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Pęknięcia lub poluzowane opaski/obejmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Kłócić się nie będę, ale plik nazywa się: 2006-Subaru-Outback-36R-engine-02.jpg W tym artykule zielony to 2,5 H4 a czerwony to 3,6 H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Pęknięcia lub poluzowane opaski/obejmy. A jakieś nadciśnienie w układzie i "wydmuchiwanie". Opaski to nie awaria Kłócić się nie będę, ale plik nazywa się: 2006-Subaru-Outback-36R-engine-02.jpg W tym artykule zielony to 2,5 H4 a czerwony to 3,6 H6. Psze bardzo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 No, dokładnie. H6 ma dwa górne węże w chłodnicy. H4 - jeden. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 No, dokładnie. H6 ma dwa górne węże w chłodnicy. H4 - jeden. .. to chłodnica czy paliwo .. czy jak ? ... chodzi o górną, z dwóch rurek, w bordowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 .. to chłodnica czy paliwo . Hę? Ja się nie odnosiłem do Twojego zagadnienia umieszczonego w pierwszym poście, a jedynie do tego, że silnik H4 nazwałeś H6. Chłodnica jest przed silnikiem, na tych zdjęciach na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paku Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) A to sorki .. czyli paliwo. .. chyba wiem gdzie jest chłodnica ... Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Paku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się