FelipoF1 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 To że w aucie w 21 wieku jest esp to ja rozumiem ale po co jest wyłącznik esp w lanosie 2.0. Przecież tym się nie da bokiem jeździć. Jak już to wyłączacie to kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 Wyłączamy w zimie a na reduktorze jadąc na asfalcie idzie go puścić bokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 28 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2016 To że w aucie w 21 wieku jest esp to ja rozumiem ale po co jest wyłącznik esp w lanosie 2.0. Przecież tym się nie da bokiem jeździć. Jak już to wyłączacie to kiedy? Do wyłączenia wtedy gdy przyduszenie silnika przez ESP może przeszkadzać, np. stromy i śliski podjazd, czy gdy samochód grzęźnie w śniegu czy błocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Nie no bez przesady, może w Fabii 1.0 60km wyłaćznik jest zbędny ale nie w Suburubu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się