Scafy Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Witam, jestem tu nowy, mam 21lat i strzeliłem pierwsza przekładkę w nowo kupionym subaru z rozwalonym silnikiem, kupiłem używany silnik, turbo mam od WRXa (wersji gd), intercooler duzo większy niż seria chyba tez od WRXa, auto swietnie pali, jeździ tez ok, ale problem jest taki ze gdy przyspieszam równomiernie i powoli auto jakos tam idzie do jakiegos czasu a potem szarpie i bardzo wolno przyspiesza, turbo ładuje pod 0,5bara, nie wiem tez do czego jest ten zaworek jednokierunkowy pod przepustnica mam tam jakaś rurkę ktora nie jest do niczego podpięta, tak byc powinno? I co to za zaworek? Blow off ledwo syczy ale pewnie bo turbo mało daje, pomocy i dziękuje z góry za odpowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Poszukaj tematów o sterowaniu turbo i restryktorze,jest ich sporo na forum,powinno się coś wyjaśnić. Silnik używany ale z jakiego auta i jaki typ tego silnika?Turbo włożyłeś inne niż było w starym silniku?Jeśli tak,to pomyśl o remapie,bo inaczej wkrótce będziesz szukał nowego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Bardzo możliwe że przy montażu pomyliłeś przewody do solenoidu od turbo to raz a dwa nie zapomnij ze w wężyku od turbo (nie od WG) powinien być restryktor... Pozdrawiam - Krzysztof Ta rurka o której mówisz z tym zaworem najprawdopodobniej jest od odpowietrzania baku z oparów paliwa. Co to za subare masz? Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scafy Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Turbo od wrxa jeździło w tym aucie wiec mapa pewnie robiona była przez poprzednika, sprawdziłem wszystkie węże, dolot szczelny na 100%, nie wiem co jest z ta turbina bo dzisiaj sprawdziłem wszystko a dalej jest 0,4-0,5bara wiec dalej cos jest nie tak, jak grucha by stała to i tak powinna dawać maxa? Podpiąłem Vacuometr na długim wężu do trujnika który idzie od solenoidu i potem na turbo te dwa krótkie wpialem sie w tego co idzie na gruszkę i dmuchną do 6barow mi, wiec nie wiem o co chodzi ;( Subaru impreza GT 1999r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Koledzy pytali czy masz resryktor. Masz? Obstawiam, że nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 zaworek pod przepustnica to prawdopodobnie pcv Jeśli to ten co wymieniają to powinien być podpięty do odpowietrzenia skrzyni korbowej: http://www.clubwrx.net/forums/engine-performance/168076-diy-pcv-valve-replacement-pictures.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się