rolandes1609 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 Postawiłem auto do mechanika, na wymianę płynów, filtrów, rozrządu, tarcz i klocków z przodu itp. Po 3 dniowych postoju silnik nie chce zapalić. Choć mam go krótko, to po 2 dniowym postoju, silnik odpalał od strzała. Być może wyładował się aku, od otwartych drzwi, teraz się ładuje. Jeszcze spawał mi wydech bez odłączenia aku, ale mówił, że w innych autach jak spawał to nie było problemu. Rozrząd zarzeka się, że ustawił według znaków. Po włączeniu zapłonu pali się żółty check, nie wiem czy tak powinno być, gdyż na odpalonym silniku nie paliła mi się żadna kontrolka, a podczas włączania zapłonu nie zwracałem uwagi czy się on pali. Wiem, że trochę chaotycznie i ciężko wystawić diagnozę na odległość, ale może byście mnie jakoś naprowadzili. Mechanik co prawda jest starszej daty, ale to mój zaufany człowiek, nie ma co prawda dostępu do komputera, oraz wcześniejsza jego styczność z subaru to wymiana silnika w foresterze, ale myślę, że takie podstawowe czynności powinien wykonać każdy mechanik. Jak coś niejasno napisałem to piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 17 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Rozrząd można podobno latwo pomylić w subaru. Nie przeglądałem się, lecz nawet przestawiony rozrząd o jeden czy dwa zęby odpali. Oczywiscie kultury pracy nie będzie. Co do spawania akumulator może rozładować, masę spawarki powinno się podłączyć najbliżej miejsca spawanego. W najgorszych przypadakch podczas spawania moze zostać uszkodzona elektronika samochodu, oczywiście odlaczenie aku nic nie da.(skrajne przypadki, lecz slyszalem o takich).-osobiście moj mechanik jak już zostanie namowiony zeby pospawac komus szrot, to demontuje wydech z samochodu. Ps check będzie się palił(do momentu odpalenia silnika), lecz zawsze mozna podłączyć skaner i zobaczyć czy jakiś błąd nie siedzi zapisany. Naladuj aku i probuj odpalić, jak nie pomoze to laweta i do specjalisty Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Czerwca 2016 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolandes1609 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd P0335, czujnik a wału korbowego. Jutro się tym zajmiemy, a jeszcze klemy też trochę nie łączą. Edit: Na szczęście problemem była poluzowana wtyczka czujnika, temat do usunięcia. Edytowane 18 Czerwca 2016 przez rolandes1609 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się