MARIN Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Witam Padła mi skrzynia biegów, kupiłem inną (nowszą) różniły się mocowaniem wysprzęglika. Środek z nowej powędrował do starej obudowy, wszystko przypasowało. Jak już darłem skrzynie postanowiłem nabić tarczę sprzęgła okładziną z domieszką kevlaru. Ponadto zostały założone płytki usztywniające (wzmacniające) skrzynie biegów. W efekcie wrzucenie biegu (każdego) to jakaś masakra. Pdo podczas jazdy jest trochę lepiej, ale i tak nie przyjęcia. Sprzęgło zaczyna brać zaraz po odpuszczeniu minimalnie od podłogi, a wbijając bieg na postoju np 1 lub 2 czuć jak auto delikatnie drgnie do przodu. Tacza za gruba ? może ktoś coś podpowie gdzie szukać przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leskod-72 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Mogą to być okładziny,Sprubój wyregulować.Kolejną rzeczą jest olej. Skład okładziny w tym przypadku raczej nie jest istotny Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Olej taki jak ma być eneos 75w90 GL5, Skład wiem że nie jest istotny, ale nie wiem co z tą grubością, ale chyba są jakieś standardy ? Poz tym okładziny "kevlarowe" w tym przypadku firmy LUK to okładziny stosowane do diesli, mogą być grubsze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leskod-72 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Sprubój wyregulować.Gość który robił okładziny, powinien znać grubość .Koło było regenerowane? Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Koło było 5 tyś temu w równane i odchudzane, nie było żadnych wcześniej problemów z działaniem całości, Co masz na myśli wyregulować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/71246-s-sprzeglo-z-kolem-zamachowym-230mm/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 Moderator tzd upomnial mnie ze spamuje :-). A mi chodzilo o pokazanie grubosci prawie nowej tarczy sprzegła. Sorki za zamieszanie. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARIN Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 Dzięki zakumałem. Okazało się że pompka sprzęgła nie była do końca sprawna i nie wysprzęglała do końca. Przy próbie odpowietrzenia,przyznała sie że nie działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się